Biografije učesnika

Dragana Stanić je rođena 19. marta 1975. godine u Kotoru. Diplomirala je 1997. godine na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, na smeru Finansije, bankarstvo i osiguranje. Magistarske studije završila je 2009. godine na istom fakultetu, odbranom teze „Informaciono-tehnološki aspekt upravljanja rizicima u platnom sistemu”. Profesionalni angažman u Narodnoj banci Srbije započela je 1998. godine, u tadašnjem Sektoru za monetarni sistem i politiku, da bi 2003. godine svoje radno angažovanje nastavila u Sektoru za platni sistem. U Narodnoj banci Srbije obavljala je poslove na svim nivoima, od pripravnika do generalnog direktora sektora. Za generalnog direktora Sektora za platni sistem imenovana je 2015. godine i do izbora za viceguvernera u septembru 2018. godine bila je na toj poziciji. Učestvovala je u sveobuhvatnoj reformi platnog prometa u našoj zemlji. U ime Narodne banke Srbije, član je radnih tela obrazovanih radi unapređenja propisa i poslovnog ambijenta u našoj zemlji, kao što su ukidanje obavezne upotrebe pečata i izdavanja papirne fakture, unapređenje elektronskog poslovanja, elektronske trgovine, elektronske uprave i drugo. Živi u Beogradu. Udata je i majka je jednog deteta.

Robert Čoban rođen je 27.07.1968. u Baču u Vojvodini, Republika Srbija. Srednju školu završio u Bačkoj Palanci, Pravni fakultet studirao u Novom Sadu. Od 1990. radi kao novinar - u početku kao novosadski dopisnik beogradskih "Večernjih novosti"; zagrebačke "Arene", sarajevskih "Naših dana". Sarađuje i u magazinima "Vreme" i "Stav". 1992. sa grupom studenata obnavlja izlaženje studentskog mesečnika "Index". Posle dva broja sledi smena celokupne redakcije i pokretanje "Nezavisnog index"-a koji će kasnije promeniti ime u "Svet" iz kojeg je nastala izdavačka kuća Color Press Grupa. Danas na čelu Color Press Grupe najvećeg izdavača magazina u regionu sa kompanijama u svih 6 republika - 84 magazina, 21 internet portal i preko 50 konferencija i festivala godišnje. U porfoliju kompanije nalaze se i brojni licencni naslovi: "The Economist", "Diplomacy & Commerce", "Hello!", "Brava Casa", "Gloria", "Story", "Grazia" i brojni drugi. Među konferencijama koje Color Press Grupa organizuje - nalaze se i: "Pro Femina", "Food Talk", "The Economist: Svet u...", "Digital", "Book Talk", "CSR Srbija", "Serbia Goes Green", "Teen Talk" i mnoge druge.

Vladimir Nikolić rođen je u Beogradu, pola svog života živeo u Berlinu. Ljubitelj muzike. Porodica naklonjena preduzetničkom duhu mu je pomogla u njegovom najvećem poduhvatu te vrste do sada… LimundoGradu.

Bojan Pavlović je direktor direktnih kanala u AIK Banci a.d. Beograd od maja 2016. godine, odgovoran je za digitalnu transformaciju, Veb i mobilno bankarstvo, kartice i platni sistem, menadžment kontakt centra. Ranije je gospodin Pavlović bio COO i direktor za razvoj i prodaju u Centru za obradu čip kartica, nadgledajući saradnju sa više banaka u Srbiji sa fokusom na plaćanje i razvoju kartičnog poslovanja. Na rukovodećim pozicijama je poslednjih devet godina. Gospodin Pavlović ima značajno profesionalno iskustvo u oblasti bankarstva i finansija, kako strateškog tako i operativnog. Učestvovao je na mnogim domaćim i međunarodnim konferencijama, a do sada je objavio više od deset radova i prezentacija o platnoj industriji, mobilnom plaćanju, digitalnoj transformaciji, e-trgovini i srodnim temama. Gospodin Pavlović je aktivni član više organizacija - predsednik Odbora za digitalno bankarstvo Udruženja banaka Srbije, potpredsednik grupe za bankarstvo Privredne komore Srbije, član Radne grupe za e-plaćanja u okviru Saveza za e-upravu NALED-a. Diplomirao je u menadžmentu i pohađao različite kurseve iz oblasti digitalne transformacije, menadžmenta, bankarstva, mobilnog plaćanja i sl. Tečno govori engleski jezik. Rođen je 19. decembra 1979. godine i ima jedno dete.

 

Vladimir Đorđević je regionalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu (JIE) i istovremeno obavlja funkciju direktora Centrale za JIE iz kancelarije u Beogradu. Vladimir je u kompaniji Visa zadužen za šest tržišta – Srbiju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju, Albaniju i teritoriju Kosova. Vladimir se kompaniji Visa pridružio 2004. godine kao menadžer za razvoj poslovanja vodeći portfolio od preko 40 klijenata i Visa partnera u regionu Jugoistočne Evrope. Đorđević je 2007. godine postao regionalni direktor za Srbiju i Crnu Goru odgovoran za održavanje liderske pozicije kompanije Visa na oba tržišta. Tokom 13 godina u kompaniji Visa, Đorđević je pokrenuo i realizovao brojne uspešne projekte: otvaranje novih kanala elektronskog plaćanja: vlade, porezi, komunalije; lansiranje prvog Visa Platinum programa za jugoistočnu Evropu; uvođenje Visa payWave tehnologije, dok su na našem tržištu Visa klijentima, prvi put u CISSEE regionu, omogućene usluge bazirane na cloudu. Đorđević je bio uključen i u lansiranje prve VCAS usluge u Makedoniji, odnosno CEMEA regionu. Osim razvoja i unapređenja Visa poslovanja, Vladimir je aktivno doprineo pokretanju i realizaciji brojnih programa finansijske pismenosti u Srbiji, u saradnji sa Ministarstvom omladine i sporta i Narodne banke Srbije. U 2017. godini Visa je započela saradnju sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja na promociji obrazovanja u oblasti elektronskih plaćanja, korišćenja kartica, pružajući svoju ekspertizu i podršku prvom projektu za uključivanje finansijskog opismenjavanja u obrazovni sistem Republike Srbije (FinPis). Visa je osvojila najveće nacionalno priznanje, Svetosavsku nagradu za svoj doprinos razvoju finansijske pismenosti kroz pilot projekat „FinPis“. Vladimir poseduje diplomu poslovne administracije i marketinga, kao i master diplomu industrijskog menadžmenta i ekonomije. Osim toga, Oxford’s Book uvrstio je Vladimirovu biografiju u Enciklopediju uspešnih ljudi Srbije 2017. godine, koja predstavlja selekciju biografija izuzetnih ljudi iz svih oblasti.

Zorana Milidrag kao eComm Direktor u kompaniji Sport Vision zadužena je za 8 koncepata kroz 30 web shop-ova u 9 zemalja. Njen tim čine preko 140 mladih stručnjaka koji požrtvovano unapredjuju ecomm tržište u zemlji i regionu. Bavila se marketingom 10 godina u kompanijama ComTrade i Delta Sport, a 2014. Postaje suvlasnih CO u Amsterdamu i uz klijente kao što su Nike EMEA, FC Monaco, Telfort razvija se u digitalnom biznisu. Od 2015. godine kroz konsuktanstku kuću 8 services radi na lokalnom ecommerce tržištu. Ecommerce Asocijaciju Srbije osniva 2018. godine, zajedno sa Markom Ilićem i Nemanjom Čedomirovićem i na poziciji Predsednice ECS kreće u aktvacije vezane za unapredjenje ecomm tržišta Srbije i postavlja Srbiju na svetsku eComm mapu kao predstavnik Srbije u UN-u već dve godine za redom. Do sada je edukovala preko 150 ljudi kroz svoj kurs za eComm Managere. Završila je Bocconi Univerzitet u Milanu i executive MBA na Cotrugliu, program za Digitalnu Transformaciju na Cambridge Univerzitetu u Engleskoj. Jedan je od osnivača eCommerce Akademije.

Vladimir Kovač, Next Level Events Vlada je organizator događaja o digitalnom poslovanju sa višegodišnjim iskustvom. Preko deset godina prati dešavanja u IT, marketinškoj i poslovnoj zajednici sa akcentom na teme vezane za E-Commerce, digitalni marketing i digitalnu transformaciju.

Darko Jovančić poseduje više od 6 godina iskustva u oblasti digitalnog marketinga. Karijeru je započeo u agenciji Direct Media u kojoj je i dalje zaposlen. Trenutno je na poziciji Digital Group Account Manager i upravlja sa više account timova u okviru digital odeljenja. Tokom prethodnih 6 godina, kreirao je strategije i upravljao kampanjama za neke od najvećih globalnih brendova. Aktivno radi na edukaciji tržišta iz oblasti digitalnog marketinga, kao i na sopstvenom usavršavanju. Poseduje između ostalog sledeće sertifikate: DIMAQ, Google advertising, HTML 5, CSS. Oženjen je i ima dva sina.

Predrag Milićević je više od četvrt veka u marketingu i komunikaciji sa tržištem, sa medijima i sa ljudima, baveći se svime što je neophodno da bi se komunikacija osmislila i sprovela na pravi način. I oflajn i onlajn. I kroz klasične i kroz društvene medije. Rukovodilac je Sektora marketinga i komunikacija Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS), u kom već više od osam godina promoviše proizvode koji nemaju ni veličinu, ni oblik, ni boju, ni miris, ni ukus, ni težinu... koji su u potpunosti nevidljivi i neopipljivi, a bez kojih bi naš svakodnevni život izgledao sasvim drugačije. Predavač je na teme internet identiteta i brendiranja, kao i različitih aspekata poslovnog prisustva na internetu.

Maja Marković je iskusan profesionalac u oblasti digitalizacije poslovanja i u poslednjih šest godina zaposlena je u kompaniji Mercator-S. Trenutno je na poziciji Head of media. U kompaniji Mercator-S zadužena je za maksimizaciju učinka kanala digitalnih i tradicionalnih medija na marketing i prodaju, a za maloprodajne brendove IDEA, Roda, Mercator hipermarketi, kao i IDEA online prodavnicu. Po struci je master menadžer za odnose sa javnošću. Svoja znanja imala je priliku da unapredi i kroz edukaciju na Bled School of Management gde je pohađala program Digital Transformation. Njena interesovanja su marketing, komunikacije i tehnologija. Vrlo je aktivna na području edukacije u digitalnom marketingu i elektronskoj trgovini te često gostuje kao predavač na fakultetima, drži seminare i radionice i učestvuje u programima strukovnih događanja. Po prirodi je znatiželjna i veruje da je moguće pronaći potencijal gotovo u svemu.

Milica Ratković je menadžer tima digitalnih, terenskih i kanala telefonske prodaje u Vip mobile, u kom je od samog početka, 2007. Fokusirana je na potrebe korisnika i korisničko iskustvo kao jedno od glavnih ciljeva poslovanja. Njena misija je da konstantno unapređuje korisničko iskustvo kroz sve kanale prodaje. Tokom trinaestogodišnje karijere u kompaniji, Milica je učestvovala u razvoju i bila deo start up tima Rezidencijalne, Biznis, Online i Telesales prodaje, kao i prve Virtuelne prodavnice koja je novi i jedinstven koncept na lokalnom tržištu, a korisnicima nudi savremeno iskustvo, spoj offline i online kupovine.

Jovana Dukić-Vasić, Head of Research Nakon studija počela je da se bavi istraživanje tržišta i shvatila da je to pravi posao za nju i njenu radoznalost – dinamičan, multidisciplinaran, naučan, sa stvarnim implikacijama na biznis(e). Jovanino bogato iskustvo uključuje projekte u raznim oblastima – FMCG, maloprodaja, telekomunikacije, bankarstvo... Njena ekspertiza je brend i komunikacija, iskustvo potrošača, uključujući zadovoljstvo. S druge strane, projekti razvoja (novih) proizvoda su oni u kojima ona rado učestvuje, jer su ishodi vidljivi i olakšavaju majci troje dece da lakše objasni šta je njen posao. Tokom svoje karijere vodila je projekte za velike domaće i multinacionalne kompanije, lokalno i u regionu.

Nikola Riznić, trenutno na poziciji Zamenika generalnog direktora u kompaniji D Express, lidera na tršištu ekspresne kurirske dostave u Srbiji. Svoju karijeru u oblasti logistike je započeo pre 15 godina u kompaniji City Express, a svoje dalje usavršavanje nastavlja u kompaniji D Express u kojoj je zaposlen od njenog osnivanja. Vrlo brzo sa pozicije predstavnika prodaje prelazi na poziciju KIA manager-a a u periodu od 2011.-2018. kao direktor prodaje učestvuje na mnogim domaćim i inostranim konferencijama i predavanjima iz oblasti logistike u E Commerce-u. Kroz dugogodišnje radno iskustvo učestvovao zajedno sa vlasnicom kompanije u mnogim projektima i jedan od inicijatora strategije za razvoj usluga vezanih za E Commerce u kompaniji D Express.