UN Women kampanja #PolaPola
"Briga nije (samo) ženski posao!"

UN Women i Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost, uz podršku Britanske ambasade u Beogradu, a u saradnji sa kompanijom Color Media Communications pokreću nacionalnu kampanju koja pod imenom
"#PolaPola – Briga nije (samo) ženski posao”
poziva na priznavanje i ravnopravnu raspodelu neplaćenih poslova staranja.


Takođe, u okviru kampanje postavljene su previjalice za bebe u muškim toaletima u pet javnih objekata u zemlji:
Cine Grand (TC BIG Rakovica) i Kombank dvorana u Beogradu, Muzej Vojvodine i Arena Cineplex u Novom Sadu i Bioskop Vilin grad u Nišu.


Statistike pokazuju da žene petinu svog vremena troše na neplaćene poslove s tim što je u ruralnim sredinama situacija lošija nego u gradovima. Pandemija koronavirusa je dodatno produbila postojeće rodne razlike. Stoga je prethodnih mesec dana pred početak kampanje, 20 osoba iz različitih sfera društvenog života računalo vreme koje troše na neplaćene poslove kako bi lakše mapirali probleme i krenuli sa zagovaranjem promena.


Kampanja "#PolaPola – Briga nije (samo) ženski posao” trajaće do 25. novembra uz pomoć brojnih agenata promena kao što su Milan Marić, glumac, Mina Sovtić, glumica, Nataša Miljković, televizijska novinarka i autorka, Jovana Petković, modna dizajnerka, Zaga Kalmar, modna dizajnerka, Jovana Ružičić, direktorka Centra za mame, Lidija Ćulibrk, glavna urednica magazina “Lepota & Zdravlje”, Milica Đokić, marketing ekspertkinja, Mladen Sekulić, fotograf, Sandra Zekić, bokserka i novinarka i mnogi drugi.


Kampanja je deo projekta Rodno odgovorno upravljanje koji sprovode Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost Vlade Republike Srbije i UN Women uz podršku Britanske ambasade i Fonda za dobro upravljanje.