***
Imali smo rekordnu sezonu 2019. i nakon nje dva leta (2020. i 2021) tokom kojih su oni
koji su išli na odmor - putovali sa maskama na licu.
2022. godine došlo je do oporavka gotovo svih tržišta i prvi put je
pomenut fenomen “Revenge Tourism”! “Osvetničkim turizmom” nazvana je želja ljudi koji nisu putovali nigde
dve godine da se “osvete za sve” i naputuju “za sve pare”!
Taj trend nisu zaustavili ni rat u Ukrajini, energetska kriza, pojava inflacije i najava recesije!
Leto 2023. donelo je nove izazove, nastavak problema sa radnom snagom koji je prisutan godinama
unazad a mnoge destinacije su oborile rekorde iz 2019 .
Na koju publiku destinacije, festivali i hoteli u našem regionu računaju ovog leta?
Da li će događaji na Bliskom Istoku doneti neke promene u planove za ovo leto?
Kako se destinacije i hoteli spremaju za letnju sezonu čućemo od ljudi koji vode hotele,
turističke organizacije i gradove u našem regionu i širom Mediterana.