Home Konferencije Digital 2018 – Michael Moriarty: Vidim dvostruki trend – apetit za rijaliti...

Digital 2018 – Michael Moriarty: Vidim dvostruki trend – apetit za rijaliti programe i kvalitetne scenografske i dokumentarne serije

1229
0

Petu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.

Ovogodišnji – #Digital2018 – trajaće 2 dana – 06. i 07. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.

Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.

Konferenciju će ove godine prvog dana otvoriti Vladan Vukosavljević, ministar kulture i informisanja, Denis Kif, ambasador Velike Britanije u Srbiji i Tatjana Matić, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, a drugog dana Kati Csaba, ambasadorka Kanade u Srbiji i Branko Ružić, ministar državne uprave i lokalne samouprave u Vladi Srbije.

U panelu “THERE’S NO BUSINESS LIKE SHOW BUSINESS: KRALJEVI ZABAVE U REGIONU” učestovaće i Michael Moriarty, direktor AMC Networks International – Central Europe, sa kojim smo razgovarali u susret konferenciji:

Rekli ste prošle godine na Digital konferenciji da će kvalitetan program u narednim godinama dominirati na TV stanicama. Da li vidite da se već nešto menja u tom pravcu?

– Vidimo da se tržište neizmerno konkurentnih TV-a već više prilagođava “programu s premijum sadržajem”. Ulaganje u sadržaj je ključ u bilo kom žanru. Kako smo preduzeće usmereno na sadržaj, ulažemo u serije koje imaju scenarije svetske klase na našem vodećem kanalu AMC, dok naši dečji kanali Minimax i nedavno obnovljeni JimJam takođe pokazuju proširenu ponudu sadržaja iz godine u godinu.

Industrija zabave je veoma prisutna na televiziji preko u regionu i sveta. Kako vidite ovaj trend kada pričamo o reality programima i televizijskim “zvezdama” koje stvaraju?

– Vidim dvostruki trend: s jedne strane, interesovanje i apetit za reality emisije i reality zvezde je i dalje značajno i dominantno u ovom regionu. Međutim, vidimo i to da interesovanje i apetit za kvalitetne scenografske serije i dokumentarne filmove brzo raste i naš cilj je da se zadovolji ovaj poslednji trend.

TV emisije su sve popularnije svuda. AMC ima toliko svetskih popularnih TV emisija. Šta ste sledeći planovi i šta možemo očekivati?

– Originalna produkcija, popularne TV emisije širom sveta, definisale su AMC-ov uspeh više od jedne decenije u SAD-u, a ovom regionu donosimo i ove serije hitova. Ove godine prestavljamo 9 ekskluzivnih serija AMC studija i planiramo sličan broj premijera iu narednim godinama. Ovi su kritički priznati, nagrađivani originalni scenariji kao što su “Fear the Walking Dead,”, “The Terror, ” „Humans” i “Into the Badlands”, da navedem nekoliko.

Tokom dva dana u okviru deset panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, autorskim pravima u digitalnom dobu, kraljevima zabave u regionu, SVOD platformama, E-sportu, generaciji Z, strepnjama i nadama domaće IT scene, 20-godišnjici osnivanja kompanije Google i onome što dolazi iz naših garaža, ali i o greškama, padovima i ponovnim podizanjima uspešnih.

Program, učesnike, informacije o prijavi i kotizacijama možete pronaći na zvaničnom sajtu www.digitalconference.rs