Home Konferencije Digital2019 – Lior Romanowsky: Možemo li da razumemo simbiozu marketinga i novih...

Digital2019 – Lior Romanowsky: Možemo li da razumemo simbiozu marketinga i novih tehnologija? Kako one utiču na virtuelni spektar koji koriste vodeće kompanije?

1231
0

Ubrzo počinje šesti #Digital2019. Nastavljamo da vam predstavljamo ono zbog čega smo tu: stručnjake iz oblasti telekomunikacija, medija i digitalnih tehnologija, njihov uvid u taj svet, predviđanja, iskustva, savete i novine.

Do tada, stiže jedno osveženje na preseku ovog našeg puta ka konferenciji. U pitanju je panel “Marketing u svetu novih tehnologija: Fascinantan pregled na koji način VR, AR, AI utiču na marketing kompanija”, a u okviru njega predavač Lior Romanowsky, naš prijatelj, preduzetnik, osnivač i izvršni direktor @Jenna i osnivač i izvršni direktor @Spartans.

Lior je mladi izraelski inovator i preduzetnik, a predstaviće kako funkcioniše marketing u svetu novih tehnologija. Saznaćete kako vodeće svetske kompanije poput Ikee, Nike, Amazona, Starbucks-a i mnogih drugih koriste nove tehnologije da osnaže brend i poboljšaju svoj marketinški uticaj.

Zašto nam je važan njegov uvid i iskustvo po pitanju marketinga i novih tehnologija ?

Jasno nam je: nove tehnologije su značajan deo digitalnog poslovanja velikih svetskih kompanija.

Vodeće kompanije širom sveta uveliko koriste tehnologije poput veštačke inteligencije, proširene i virtuelne stvarnosti da bi stekle konkurentsku prednost i ponudile jedinstveno i zanimljivo iskustvo svojim korisnicima.

Posebne primene veštačke inteligencije uključuju ekspertske sisteme, prepoznavanje govora i mašinsku viziju koja omogućava mašinama da uče iz iskustva, prilagođavaju se novim tehnologijama i obavljaju ljudske zadatke. Cilj istraživanja veštačke inteligencije je razvijanje programa (softvera), koji će računarima omogućiti da funkcionišu na način koji bi se mogao okarakterisati inteligentnim.

Zbog sve bržeg napretka, često se govori da ona postaje pretnja našem postojanju, ali ne postoji zaustavljanje njene evolucije i njenog porasta.

Na koji način, onda, digitalni marketing koristi nove tehnologije u svom poslovanju kako bi privukao pažnju potrošača? Kakvi su benefiti, kakve opasnosti, i da li sve ono što im je prethodilo možemo da iskoristimo kao naravoučenije za spektar budućih događaja?

Saznaćete 5. i 6. septembra – zato #savethedate!

Više o prijavi, kotizaciji i učesnicima pogledajte ovde digitalconference.rs .