Četvrtu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.
Ovogodišnji – #Digital2017 – trajaće 2 dana – 07. i 08. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.
Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.
Ovogodišnju konferenciju otvoriće prvog dana – Vladan Vukosavljević, ministar kulture i informisanja u Vladi Republike Srbije i Tatjana Matić, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, a drugog dana – Branko Ružić, ministar uprave i lokalne samouprave u Vlade Republike Srbije i Alona Fišer-Kam, ambasadorka Izraela u Beogradu
Tokom dva dana u okviru devet panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, budućnosti filma i bioskopa u digitalnom dobu, revolucijama na društvenim mrežama, marketinškoj i medijskoj sceni i njenoj budućnosti, kao i o kriznom komuniciranju, Uberu, gorućim temama IT scene i drugo.
Prvog dana konferencije, u panelu “SVOD VS TV CHANNELS – Ko će da pobedi“, učestvovaće i Michael Moriarty, direktor AMC Networks International – Central Europe, sa kojim smo razgovarali u susret konferenciji:
Da li je lako predvideti da li će SVOD ili linearni TV kanali dominirati u budućnosti?
– Verujemo da će SVOD usluge i linearni TV kanali nastavi da koegzistiraju i u budućnosti. AMC Networks, koja posluje sa linearnim kanalima širom sveta, već je ušla u globalnu SVOD arenu. Pored naša dva servisa – Sundance Now (koji nudi visokokvalitetne i nagrađivane TV serije i nezavisne filmove) i Shudder (za ljubitelje trilera i horor filmova) – uložili smo i u druge usluge pretplate na zahtev. To su: Acorn TV (britanski sadržaj) kojim upravlja RLJ Entertainment i Urban Movie Channel (koji prikazuje afričko-američke sadržaje), kao i Britbox koji vodimo zajedno sa našim partnerima – BBC i ITV.
Takođe imamo i studio koji je zove AMC Studios, a kreiranje sopstvenih, visoko- kvalitetnih programa stavlja nas u jedinstven položaj koji nam omogućava da funkcionišemo i rastemo u SVOD i linearnom TV prostoru.
Da li možete da uporedite tržište bivše Jugoslavije sa globalnim TV tržištem? Koliko mi (bivša Jugoslavija) zaostajemo za i razlikujemo se od ostatka sveta u pogledu pruženih usluga i konzumiranog sadržaja?
– Prosečna osoba u Srbiji gleda više od 5 sati televizijskog programa dnevno, što vašu zemlju stavlja među prvima u regionu i globalno. SVOD usluge poput Netflix-a su marginalne u ovom trenutku, dok uspeh SBB-ove TV Everywhere usluge D3Go dokazuje da gledoci iz Srbije imaju potrebu i za digitalnim rešenjima.
U drugim aspektima televizije, tržište bivše Jugoslavije bitno ne zaostaje za drugim tržištima. Korisnici VOD / SVOD-a, mobilnih i video usluga zahtevaju sjajan sadržaj, a sadržaj vrhunskog kvaliteta je nešto u čemu je AMC Networks dobro pozicioniran da ponudi na globalnoj osnovi.
Kakav će biti položaj TV stanica za pet godina?
– Kvalitet će prevladati nad količinom. Fokus na kreiranju kvalitetnog, prepoznatljivog programa je strategija AMC Networks-a koja je i generator uspeha kompanije. Pored toga, kultivišemo strastvene, angažovane obožavatelje naših brendova i emisija i to je nešto što će biti sve važnije. Takođe obezbeđujemo da naši kanali, brendovi i emisije budu dostupni na velikom broju platformi tako da potrošači mogu da gledaju naš sadržaj kad god i gde god im to odgovara.
Program, učesnike, informacije o prijavi i kotizacijama možete pronaći na zvaničnom sajtu www.digital2017.rs, a kotizacije kupiti i putem www.gigstix.com