Home Festivali “Spring To Life” dozvao proleće u Beograd: Završen prolećni festival ispred UŠĆE...

“Spring To Life” dozvao proleće u Beograd: Završen prolećni festival ispred UŠĆE Shopping Centera

1646
0

Plato ispred UŠĆE Shopping Centera od 15. marta do 4. aprila bio je pretvoren u pravu malu prolećnu oazu, jer je upravo na tom mestu održan festival “SPRING TO LIFE”.

Ispred zida od prirodnog cveća, u okviru segmenta “Na čaju sa…” powered by Fuzetea, družili smo se sa novinarkom i spisateljicom Vesnom Dedić, sociologom, marketar i stručnjakom za ponašanje dece i mladih na internetu, Jelenom Radović, Lecom Shargarepicom, Milicom Bursać i Snežanom Dakić, Ženska TV, Zoranom Drobnjakom, NLP trenerom, Ljiljanom Jagodić, psihologom i life coach-em i mnogim drugima.

U Eucerin Oazi za dame, naši gosti su bili Jelena Ivanović, koja je govorila o kibernetici uspeha, Ivana Mihajlović, life coach, Sonja Ađančić, trener ličnog razvoja, Gordana Cvijanović, aromaterapija, Sanja Momčilović, Tetha healing, Suzana Apostolov, astrolog i hipnoterapeut i drugi.

Najmlađi su uživali u različitim radionicama i aktivnostima u dečijem kutku koje su organizovali Kreativni centar, Baš dobra priča, Kreativni studio Jelena Stevin, igraonica Moj grad, igraonica World of Play and Fun, Igraonica Biberče i mnogi drugi.

Na bini su nastupali dečiji horovi i bendovi, među kojima su bili: OŠ “Kosta Abrašević”, Dečiji hor „Rockhoir“, Dečiji hor “Ostrog”, Muzička radionica “Raspevana kuća”, Muzička radionica “Imaginarium”, dečiji hor-fondacija “Laza Kostić”, OŠ “Nadežda Petrović”, Timbao škola plesa, Bend Skadrilla, Škola gitare “Gitaristika”, Bend “Bonfire”, Muzički centar “Piccolo”, Balkan culture heritag, bend Gimnazijalci…

Svi zainteresovani mogli su besplatno da vežbaju u okviru “Sport Vision Challenge by Under Armour“.

U autentičnim drvenim kućicama prodavali su se suveniri i rukotvorine, cveće, čokolade i kolačići. “SPRING TO LIFE” festival je posle dugo vremena u Beograd vratio šarmantni karusel u kojem posebno uživaju najmlađi. Tu je bio i impozantni zid od cveća koji je već postao omiljena tačka za fotografisanje ovog marta.

Festival, koji je trajao od 15. marta do 4. aprila, organizovali su UŠĆE Shopping Center, Color Media Communications i Ninamedia.

Prijatelji festivala su Fuzetea, Eucerin i Sport Vision.