Nakon uspešne promocije u Hotelu Fontana u Vrnjačkoj Banji specijalno izdanje turističkog magazina “Hello! Travel: Vrnjačka Banja”, promovisano je juče u Zepter Hotelu u Beogradu.
Na 188 strana luksuznog dvojezičnog magazina čitaoci će biti u prilici da se upoznaju sa ovom kraljicom kontinentalnog turizma koja svoju turističku tradiciju neguje poslednjih 151 godinu i svim onim što Vrnjačka Banja može da ponudi od karakteristične hrane, lekovitih izvora, hotela preko festivala i kulturnih manifestacija do značajnih istorijskih spomenika i onoga što je najvrednije – gostoljubivih žitelja Banje.
Prisutnima su se obratili Boban Đurović, predsednik opštine Vrnjačka Banja, Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe i Žikica Milošević, glavni i odgovorni urednik izdanja.
Prema Đurovićevim rečima Vrnjačka Banja radi na stalnom unapređenju infrastrukture i obogaćivanju turističke ponude.
– Vrnjačka Banja je najposećenije turističko mesto u Srbiji sa preko million noćena godišnje. Pored sedam termalnih izvora koji krase našu opštinu, prirodnih bogatstava, u protekle dve godine naše mesto je postalo bogatije za osam novih hotela, a izgrađena je i prva vrnjačka terma – navodi Đurović
Đurović još dodaje:
– Iskoristili smo sve komparativne prednosti koje imamo da spojimo kulturu, istorijat, zabavu, nove wellness i spa programe, da modernim hotelima napravimo veliki iskorak ka tome da Vrnjačka Banja postane deveta članica Asocijacije kraljevskih banja.
Robert Čoban se prisutnima obratio sledećim rečima:
– Pre tačno tri godine na istom ovom mestu u Zepter Hotelu smo organizovali događaj povodom promocije prvog izdanja iz edicije Hello! Travel posvećeno Budvi.
Prošle nedelje sam bio u Madridu na proslavi 75 godina magazina Hola! po čijoj licenci radimo Hello! Travel i pokazao sam domaćinima broj posvećen Vrnjačkoj Banji – ostali su zatečeni da tako nešto postoji u Srbiji što je još jedan pokazatelj da radimo pravu stvar izdavanjem ovakvog magazina. Izdanje na srpskom i engleskom ga čini dostupnim domaćim i stranim turistima.
Glavni i odgovorni urednik magazina Žikica Milošević osvrnuo se istoriju Banje.
– Vrnjačka Banja je više od 2.000 godina turistička sila budući da su Rimljani na njenom prostoru imali jednu od svojih toplica. Banja je doživela procvat kada je u nju počela da dolazi porodica Obrenović pa su za njima krenule u Banju aristokrate i viđeni ljudi tadašnje Srbije.
Prijemu su prisustvovali ambasadora Meksika NJ. E. Marko Antonio Garsija Blanko, državni sekretar Ministarstva kulture i informisanja Aleksandar Gajović sa suprugom, predsednik Islamske zajednice u Srbiji Muamer Zukorlić sa suprugom, predstavnici lokalne samouprave Vrnjačka Banja, predstavnici banjskih hotela i brojni gosti.
Color Media Communications realizovala je izdanje u saradnji sa opštinom Vrnjačka Banja, Turističkom organizacijom Vrnjačke Banje i lokalnim hotelima.