Home Konferencije CSR Srbija 2017 – Ana Mijatović: Svaki poslovni uspeh kompanije prvenstveno je...

CSR Srbija 2017 – Ana Mijatović: Svaki poslovni uspeh kompanije prvenstveno je uslovljen kvalitetom ljudi koji u njoj rade!

1963
0

Color Media Communications i magazin Diplomacy and Commerce već treću godinu za redom organizuju konferenciju posvećenu društveno odgovornom poslovanju.

Konferencija „CSR Srbija 2017“ održaće se 26. maja 2017. u hotelu 88Rooms u Beogradu.

Na ovogodišnjoj konferenciji govoriće se o zaštiti prava potrošača i razvoju održivih proizvoda, o savremenom konceptu upravljanja ljudskim resursima, i primerima dobre prakse u zemlji i inostranstvu. Saznaćemo i koji su doprinosi srpskih kompanija ostvarivanju ciljeva održivog razvoja UN, kakvo je to odgovorno i održivo poslovanje, kao i da li je održivost strateška prednost kompanija.

U panelu “Savremeni koncept upravljanja ljudskim resursima” učestvovaće i Ana Mijatović, Client Relationship & Marketing Manager, Manpower Group, sa kojom smo razgovarali u susret konferenciji:

Šta za vas predstavlja savremeni koncept upravljanja ljudskim resursima?

– U današnje vreme potrebno je usmeriti pažnju na strateško upravljanje talentima, što predstavlja jedan od najbitnijih aspekata u oblasti upravljanja ljudskim resursima. Kompanija ManpowerGroup je definisala novu eru pod nazivom „Human age“ u čijoj osnovi se nalazi upravo talenat, uz relevantna znanja i veštine koje svaki kandidat treba da poseduje kako bi bio u mogućnosti da adekvatno obavlja određeni posao, i da odgovori na zahteve savremenog tržišta rada. Menadžment ljudskim resursima neophodno je da bude zasnovan na biznis potrebama koje su prevedene u potrebe za kadrovima. Jedino na taj način, HR postaje pravi partner i podrška biznisu i poslovanju kompanije uopšte.

Kako ocenjujete domaće kompanije u primenjivanju savremenog koncepta upravljanja ljudskim resursima?

– ManpowerGroup kao globalno kompanija u najvećoj meri sarađuje sa kompanijama klijentima koje su takođe multinacionalne ili regionalne korporacije, koje u velikoj meri prate globalne trendove u oblasti upravljanja ljudskim resursima, i osluškujući lokalno tržišta adaptiraju i prilagođavaju svoju strategiju i aktivnosti. Međutim ono što nas posebno raduje jeste da nam se u poslednjih nekoliko godina kompanije sa domaćim vlasništvom sve češće obraćaju za podršku i konsultantske usluge u oblasti upravljanja ljudskim resursima. Ovo ukazuje da se i domaće kompanije sve više trude da implementiraju proverene prakse kako u drugim oblastima tako i u sferi ljudskih resursa, što je značajan napredak u odnosu na raniji period.

Da li se uspešnost kompanije meri i zadovoljstvom njihovih zaposlenih?

– Možemo zaključiti da je svaki poslovni uspeh jedne kompanije prvenstveno uslovljen kvalitetom ljudi koji u njoj rade. Kompanija ManpowerGroup svoje poslovanje temelji na vrednostima koje promovišu ljude, znanje i inovativnost. Poštovanje ljudi, i podržavanje da postignu svoje ciljeva kako u poslu tako i u životu, treba da bude ideja vodilja svake kompanije.

ManpowerGroup je nedavno imao interesantnu kampanju “Naš kandidat je kadar da uradi malo više”. Kako je nastala ideja i kako ste zadovoljni uspehom kampanje?

– Želeli smo da na inovativan i kreativan način saopštimo poruku o ekspertizi koju posedujemo u pronalaženju najboljih kadrova za određeni posao, uz sad već prepoznatljiv slogan „Naš kandidat je kadar da uradi malo više.“. Na bilbordima širom Beograda imali ste priliku da vidite se nasmejana i vedra lica zaposlenih ManpowerGroup koji su za ovu priliku preuzeli uloge IT stručnjaka, bankara, mašinaca, računovođa, tehnologa. Takođe, pošto je tajming kampanje bio tačno u vreme predsedničkih izbora, najveće simpatije izazvao je bilbord na kome je prikazan predsednički kandidat, pa su se neki čak zapitali „Da li bi ManpowerGroup mogao da proceni koji kandidat bi bio kadar da uradi malo više u ovom najvažnijem poslu u Srbiji?“ Pored velikog uspeha ove kampanje u privlačenju novih klijenata i kandidata kao i podizanju svesti o brendu generalno, posebno smo ponosni na ovu kampanju jer je bila sjajna prilika za team bonding budući da su na svim vizualima naši zaposleni. Takođe, za razvoj projekta angažovani su mladi ljudi sa malo ili bez ikakvog iskustva, čime smo želeli kao kompanija koja se bavi zapošljavanjem da pokažemo i drugima da jedan projekat može biti uspešan i ako se poverenje ukaže manje iskusnim profesionalcima kojima poslovna prilika i šansa da steknu iskustvo predstavlja nešto neprocenjivo.

Kompletan program i način prijave za učešće na konferenciji možete pogledati na zvaničnom sajtu www.color.rs/csrsrbija2017