Color Media Communications i magazin Diplomacy and Commerce već treću godinu za redom organizuju konferenciju posvećenu društveno odgovornom poslovanju.
Konferencija „CSR Srbija 2017“ održaće se 26. maja 2017. u hotelu 88Rooms u Beogradu.
Na ovogodišnjoj konferenciji govoriće se o zaštiti prava potrošača i razvoju održivih proizvoda, o savremenom konceptu upravljanja ljudskim resursima, i primerima dobre prakse u zemlji i inostranstvu. Saznaćemo i koji su doprinosi srpskih kompanija ostvarivanju ciljeva održivog razvoja UN, kakvo je to odgovorno i održivo poslovanje, kao i da li je održivost strateška prednost kompanija.
U panelu “Lideri globalne održivosti u svetu i kod nas” učestvovaće i Tijana Koprivica, Chief Business Sustainability Officer, Delta Holding, sa kojom smo razgovarali u susret konferenciji:
Koje ciljeve održivog razvoja je kompanija Delta Holding zadala sebi u ovoj godini?
– Misija Delta Holdinga je da svojim poslovanjem unapređuje društvo u kome posluje. Zato od samog osnivanja prati potrebe zajednice i realizuje projekte kojima dugoročno pomaže njen razvoj, a kojima se realizuju i ciljevi održivog razvoja.
U svakodnevnom poslovanju Kompanija doprinosi:
• Iskorenjivanju gladi i siromaštva – podrškom socijalno ugroženim grupama u osamostaljivanju, edukaciji, zapošljavanju i započinjanju sopstvenog posla
• Unapređenju kvaliteta obrazovanja – prenošenjem stručnih znanja iz postojećih biznisa, a posebno poljoprivrede
• Stvaranju uslova za dostojanstven rad i ekonomski rast – uključivanjem svih grupa stanovništva u poslovne tokove, radi postizanja samostalnosti i samoodrživosti
• Očuvanju resursa i životne sredine
Takođe, kroz članstva u upravnim odborima Globalnog Dogovora UN i Foruma za odgovorno poslovanje Delta Holding promoviše Agendu 2030 u saradnji sa ostalim članovima i doprinosi realizaciji cilja 17.
Kako vidite budućnost održivog razvoja u svetu, a samim tim i u Srbiji? Na koji način će tehnologije i internet izmeniti ili već menjaju taj put?
– Smatram da održiv razvoj možemo da postignemo jačanjem svesti o društvenim izazovima i uključivanjem svih privrednih sektora u njihovo prevazilaženje.
Moderni vidovi komunikacije pomažu u tome. Vesti iz svih krajeva sveta lako su dostupne, a reakcija javnosti je munjevita. To utiče pozitivno na privredne aktere, motiviše ih da unapred razmišljaju o posledicama svojih aktivnosti i podstiče društveno odgovorne prakse.
Pre nekoliko dana dobili ste nagradu za društveno odgovorno poslovanje od Privredne komore Srbije. Koliko su ovakva priznanja značajna za vaš dalji rad i angažovanje u ovom polju?
– Nagrade za društveno odgovorno poslovanje su važne za sve nas u Delta Holdingu jer nam potvrđuju da smo pokrenuli prave akcije i da je javnost prepoznala naš doprinos zajednici. Ove aktivnosti predviđene su strategijom održivog poslovanja Delta Holdinga i mi nastavljamo sa njihovom realizacijom.
Za izveštavanje o dostignućima na polju društvene odgovornosti i održivog razvoja koristite međunarodno priznatu GRI (Global Reporting Initiative) G4 metodologiju. Koliko ovakvi alati doprinose ovom polju poslovanja?
– Od 2008. godine izdajemo izveštaj o održivom razvoju, a od 2010. godine primenjujemo GRI metodologiju. Ova metodologija nam obezbeđuje sveobuhvatnu analizu održivosti poslovanja i mapiranje snaga i slabosti, kao i uvid u mišljenje stejkholdera. Možemo da pratimo napredak, poredimo naše aktivnosti sa drugim međunarodnim kompanijama i dobrovoljnim inicijativama nevladinog sektora. Na osnovu rezultata pravimo planove za razvoj čijom realizacijom unapređujemo poslovanje.
Kompletan program i način prijave za učešće na konferenciji možete pogledati na zvaničnom sajtu www.color.rs/csrsrbija2017