Konferenciju o izazovima korporativne društvene odgovornosti “CSR Srbija 2017“, koja je treći put zaredom održana u Beogradu u organizaciji Color Media Communications i magazina “Diplomacy & Commerce”, otvorio je direktor UNICEF-a u Srbiji, Mišel Sen Lot.
“Najbolji način da počnemo ovu konferenciju bi bilo da pevamo pesmu “Imagine.”- You may say I’m a dreamer. But I’m not the only one. Direktori nekih od najuspešnjih globalnih kompanija poput Google i Ikea obraćali su mi se sa 4 reči kako mogu da pomognem. Otvorili su mi vrata i obezbeđivali stručna znanja Unicefovim programima. Direktori sektora bankarstva i energetike su ponudili pomoću za decu iz Srbije. “Kako mogu da pomognem” upitali su me Telenor, Vojvođanska banka i Robert Čoban, a šta svi oni imaju zajedničko – nude pomoć, u današnjem svetu u kom vlada ekonomska nestabilnost. Uspeh u 21. veku postižu kompanije koje imaju viši cilj osim puke dobiti. Kompanije koje upravljaju prema višem cilju mogu da stvaraju više za društvo .Srbija danas beleži negatvan demorgrafski trend, nažalost. Nama u Unicefu će biti zadovoljstvo da radimo sa vama, svim kompanijama koje žele da pomognu“, rekao je Mišel Sen Lot
Prezenter Case Study 3 – Ciljevi održivog razvoja – kako ih ostvariti u 2017. i učesnica panela “Lideri globalne održivosti u svetu I kod nas” bila je Tijana Koprivica, Delta Holding, koja je za naš portal rekla:
“Nagrade su za nas velika priznanja, pre svega da smo na pravom putu, da negde i zajednica prepoznaje da biramo projekte koji doprinose razvoju zajednice i društva u celini, a naravno to je i podstrek da nastavimo dalje i da nastavimo sa realizacijom projekata koji će doprineti i ugroženim, marginalizovanim grupama i društvenoj zajednici u drugim segmentima.”
Kompletan razgovor poslušajte u videu: