Konferenciju o izazovima korporativne društvene odgovornosti “CSR Srbija 2017“, koja je treći put zaredom održana u Beogradu u organizaciji Color Media Communications i magazina “Diplomacy & Commerce”, otvorio je direktor UNICEF-a u Srbiji, Mišel Sen Lot.
“Najbolji način da počnemo ovu konferenciju bi bilo da pevamo pesmu “Imagine.”- You may say I’m a dreamer. But I’m not the only one. Direktori nekih od najuspešnjih globalnih kompanija poput Google i Ikea obraćali su mi se sa 4 reči kako mogu da pomognem. Otvorili su mi vrata i obezbeđivali stručna znanja Unicefovim programima. Direktori sektora bankarstva i energetike su ponudili pomoću za decu iz Srbije. “Kako mogu da pomognem” upitali su me Telenor, Vojvođanska banka i Robert Čoban, a šta svi oni imaju zajedničko – nude pomoć, u današnjem svetu u kom vlada ekonomska nestabilnost. Uspeh u 21. veku postižu kompanije koje imaju viši cilj osim puke dobiti. Kompanije koje upravljaju prema višem cilju mogu da stvaraju više za društvo .Srbija danas beleži negatvan demorgrafski trend, nažalost. Nama u Unicefu će biti zadovoljstvo da radimo sa vama, svim kompanijama koje žele da pomognu“, rekao je Mišel Sen Lot
“Bankarski sektor za decu Srbije” prezentovala je Vesna Savić Đukić, UNICEF, koja je za naš portal rekla:
“Drago mi je da na današnjoj konferenciji predstavim jednu dobru inicijativu koju je praktično bankarski sektor pomogao nama da sprovedemo uz podršku Udruženja banaka Srbije. Zapravo mi smo zajedno napravili funkcionalnu, jednu potpuno novu bankarsku uslugu, a to je potpisivanje trajnog naloga od strane građana koji bez odlaska u banku mogu da potpišu trajni nalog na ime donacije za UNICEF i time mesečnim donacijama podržavaju i učestvuju zajedno sa nama u programima koje sprovodimo u Srbiji za unapređenje stanja dece u našoj zemlji.”
Kompletan razgovor poslušajte u videu: