Prva modna konferencija namenjena modnoj industriji , influenserima iz ove oblasti, mladim kreatorima, modnim novinarima, modnim fotografima i svima koji vole i prate modu pod nazivom “Deichmann Fashion Talk” održana je 16. oktobra u hotelu Metropol u Beogradu. Pored ostalih, ovaj događaj je svojim prisustvom uveličala i Milica Pavlović, prva brend ambasadorka kompanije Deichmann kod nas.
Četvrtim i poslednjim panelom pod nazivom „Everybody wants to be us: Da li Đavo još uvek nosi Pradu?“ moderirala je Marina Kosanović, a govornici su bili Petar Janošević, glavni i odgovorni urednik magazina „Harper’s BAZAAR“, Lidija Ćulibrk, glavna i odgovorna urednica magazina „Lepota i zdravlje“, Nenad Radujević, direktor modnog studija „Click“ i Srđan Šveljo. Zajedno su pokrenuli pitanja koja su se odnosila na trendove i promene u modi i medijima.
– I u svetu prave vrednosti, pravi magazini i pravi naslovi opstaju i opstajaće – poručio je sa sigurnošću Petar Janošević, te dodao da su moda i mediji veoma skupi sportovi.
Panel je završen obraćanjem Nenada Radujevića da se moda bori, koliko god da je izgubila pažnju, a opstaje jer „previše toga u modi živi“, dok je Šveljo poručio da su moda i kultura postojale i pre Kardašijanovih.
O čemu se još diskutovalo tokom panela pogledajte u video snimku u nastavku: