Home Konferencije Digital 2017 – Ingeborg Ofsthus: Za pet godina, očekujemo ogroman rast upotrebe...

Digital 2017 – Ingeborg Ofsthus: Za pet godina, očekujemo ogroman rast upotrebe podataka

1260
0

Četvrtu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.

Ovogodišnji – #Digital2017 – trajaće 2 dana – 07. i 08. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.

Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.

Ovogodišnju konferenciju otvoriće prvog dana – Vladan Vukosavljević, ministar kulture i informisanja u Vladi Republike Srbije i  Tatjana Matić, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, a drugog dana – Branko Ružić, ministar uprave i lokalne samouprave u Vlade Republike Srbije i Alona Fišer-Kam, ambasadorka Izraela u Beogradu

Tokom dva dana u okviru devet panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, budućnosti filma i bioskopa u digitalnom dobu, revolucijama na društvenim mrežama, marketinškoj i medijskoj sceni i njenoj budućnosti, kao i o kriznom komuniciranju, Uberu, gorućim temama IT scene i drugo.

Prvog dana konferencije, u panelu “CEO panel telekom lidera regiona“, učestvovaće i Ingeborg Ofsthus, generalna direktorka Telenora Srbije, sa kojom smo razgovarali u susret konferenciji:

Kako posmatrate srpsko telekomunikaciono tržište? Zahtevi korisnika su sve veći, a da li su operatori u stanju da ispune te zahteve?

– Jednom rečju – dinamično! Konkurencija je oštra i stalno se menja. Više se ne takmičimo samo lokalno, jer je sve više međunarodnih učesnika koji nude usluge u našem prostoru. Ta promena je za nas snažan podsticaj da se krećemo napred, ka procesu transformacije u kojem moramo veoma ozbiljno da se angažujemo da bismo ostali konkurentni.
Znamo potrebe naših korisnika. Oni žele internet, i to sve veću količinu podataka iz dana u dan. Koriste ga da se zabave, da uživaju, stiču nova znanja i informacije. Žele da koriste servise gde god da se nalaze, i da sve radi besprekorno. Veoma smo ponosi na ono što smo do sada postigli. Naši korisnici su prvi isprobali 4G i, da bismo proširili naše kapacitete, uveli smo 4G+. Polovina ukupne potrošnje mobilnih podataka ide preko naše mreže i to je jasan podatak o tome šta pokreće naš budući razvoj. Da bismo nastavili da ispunjavamo želje naših korisnika, potrebno je da neprekidno razvijamo našu mrežu i usluge.

Šta je u fokusu Telenora u 2017?

– Prvo, usredsredićemo se na dalji razvoj naše mreže širenjem pokrivenosti 4G signalom, jer je mreža osnova našeg poslovanja, putem koje korisnicima omogućavamo besprekorno korisničko iskustvo. Drugo, nastavićemo da razvijamo digitalne kapacitete, navike naših korisnika, ali i načine interakcije s njima. Nekad smo komunicirali preko kontakt centara ili prodavnica. Sada sve veći broj naših korisnika želi da rešava svoje zahteve putem aplikacije Moj Telenor ili drugih digitalnih kanala. Želja nam je da komunikacija u budućnosti bude što jednostavnija, sa besprekornim korisničkim iskustvom.

I drugi igrači prate modele koje je Telenor razvio, kao što je Telenor banka. Kako se taj projekat odvija, kakvi su vaši planovi?

– Veoma smo zadovoljni strateškim partnerstvom koje smo sklopili. To je prirodan korak da bi osigurali rast i dalji razvoj Banke. Sigurna sam da će da će to unaprediti korisničko iskustvo, kvalitet i raznolikost usluga koje će Banka pružati. Posle potpisivanja ugovora u strateškom partnerstvu, pred nama je najvažniji korak, a to su regulatorna odobrenja Republike Srbije. Nakon toga, strategiju i buduću ponudu razvijaćemo zajedno s partnerom. U međuvremenu, Banka nastavlja punom parom napred, imamo preko 300.000 korisnika, fokusirani smo na održavanje usluga visokog kvaliteta i povećavanje korisničke baze i na dalji razvoj kombinacije telekomunikacija i finansijskih usluga.

Gde vidite tržište telekomunikacija za pet godina? Šta će biti u fokusu i na koje će se oblasti operatori usredsređivati?

– U dve reči – podaci i digitalizacija! Za pet godina, očekujemo ogroman rast upotrebe podataka. Na primer, Ericsson mobility report predviđa šestostruki rast podataka po jednom pametnom telefonu – sa 2,1GB u 2016. godini na 12GB u 2022. Polovina mobilnih podataka ide preko naše mreže, što je i dokaz da naši korisnici zaista puno koriste internet. Zbog toga sada gradimo mrežu za budućnost − da bismo podržali takav protok podataka i veliki broj istovremenih konekcija. Svedoci smo činjenice da se celo društvo digitalizuje. Ta tema je jedan od prioriteta Vlade, a mi smo tu da je do kraja podržimo i budemo u prvim redovima digitalizacije. Pored toga, ne digitalizujemo samo društvo, već i poslovanje. Korisnici žele interakciju na digitalan način, a mi imamo oko 600.000 korisnika aplikacije Moj Telenor koji upravo to potvrđuju.

Program, učesnike, informacije o prijavi i kotizacijama možete pronaći na zvaničnom sajtu www.digital2017.rs, a kotizacije kupiti i putem www.gigstix.com