Home Konferencije #Digital2019 – Goran Ćuviz: Na Tviteru bi trebalo biti odgovoran prema ljudima...

#Digital2019 – Goran Ćuviz: Na Tviteru bi trebalo biti odgovoran prema ljudima koji vas vole i koji vas čitaju

1436
0

Šestu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital”, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.

Ovogodišnji – #Digital2019 – trajaće 2 dana – 05. i 06. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona, kao i brojne goste iz inostranstva.

Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.

#Digital je konferencija na kojoj učestvuju CEO telekoma u regionu i to je jedini skup koji okuplja prve ljude vodećih operatera: MTS, VIP, Telenor, Deutsche Telekom, Orion, Mtl Bugarska.

Konferenciju otvara Nenad Popović, ministar za inovacije i tehnološki razvoj, Branko Ružić, ministar uprave i lokalne samouprave u Vladi Republike Srbije, Kyle Scott, ambasador SAD-a u Beogradu, Mateja Norčič-Štamcar, zamenica šefa Delagacije EU u Srbiji, Subrat Batačardži, ambasador Indije u Beogradu.

U susret konferenciji, a u okviru panela “Welcome to TwitterLand: Istine i zablude o „Tviter zajednici“, njenim vođama i njihovim podanicima”, razgovarali smo sa Goranom Ćuvizom, aktivnim i primetnim učesnikom Twitter zajednice. Ćuviz je trenutno predsednik pokreta Balternativa, koji je i nastao na Tviteru.

Recimo da ste Vi „vođa“ takozvane Twitter zajednice, ko bi bili Vaši „podanici“?

– Bili bi to: hejteri svega i svačega i naravno, duhovite osobe koje se ne bi stideli da sa Tvitera izađu na ulicu, kafanu itd.

Kada i sa kojim razlogom je u okviru ove mreže došlo do tog odnosa vođa-podanik?

– Mislim da to “vođa-podanik” ne postoji na Tviteru, izuzev ako neko botuje za pare – onda verovatno ima šefa.

Šta aktivni pratioci na ovoj mreži očekuju da će dobiti, a šta pronalaze?

– Lutaju, bebo.

Šta znači biti uticajan na društvenim mrežama?

– To znači, bar ja tako mislim, kada te ljudi vole, gotive, zbog onoga što predstavljaš da jesi na mreži, a ti to “zloupotrebiš” zarad nekih politika. Mada, može se uticaj iskoristiti i u humane svrhe. Kako god, trebalo bi biti svestan toga da na mreži, kao što je Tviter, to može da nestane kao pepeljugina bundeva u ponoć. Dakle, trebalo bi biti odgovoran prema ljudima koji vas vole i koji vas čitaju.

Gde se nalaze oni koji nisu na Twitter-u?

– Lutaju, bebo.

Detaljniju agendu i način prijave za konferenciju možete pogledati na sajtu: digitalconference.rs