Regionalna konferencije o trendovima u telekomunikacijama i medijima – Digital 2025 održana je u prostorijama Privredne komore Srbije u Beogradu, tom prilikom po treći put dodeljenje su i Digital Awards, nagrade najboljima iz oblasti medija, telekomunikacija, marketinga, PR-a, ICT-industrije i digitalnih inovacija. Pored 15 standardnih kategorija o kojima je odlučivao stručni Žiri, dodeljene su i tri specijalne nagrade.
Žiri je odlučivao u sledećem sastavu, Violeta Jovanović, NALED, Ivan Stanković, Communis, Marija Matić, Direct Media, Slavimir Stojanović, dizajner, Danijela Rakić, Srpska asocijacija menadžera, Jelena Medaković, direktorka Muzeja grada Beograda, Dušan Jovović, multimedijalni umetnik, Željko Tomić, SPK “Privrednik”, Srđan Jerinkić, Challenge Rekonstrukcija i Aco Momčilović, Global AI Ethics Institute
Nagradu u kategoriji “Najbolja kampanja na društvenim mrežama” dobila je kompanija Telekom Srbija, za kampanju “Najbolje od oba sveta”, a nagradu je primila Una Zabunov, šefica Službe za digitalne marketing komunikacije, Telekoma Srbije.

Nagradu je uručila Violeta Jovanović, NALED-a i član žirija za dodelu Digital Awards 2025.

Nagradu za Najbolju kampanja na radiju dobila je kompanija dm drogerie markt i agencija Direct Media za kampanju „dm #potpunoja“, a nagradu su primile Anđela Vujačić iz kompanije dm drogerie, Sanja Stojanović i Aleksandra Jovanović iz Direct Medie.

Nagradu je uručio Aco Momčilović iz Global AI Ethics Institute i član žirija za dodelu Digital Awards 2025.

Nagrada za Najbolju onlajn kampanju uručena je kompaniji Dukley Hotel & Resort, za kampanju “Dukley digitlna transformcija: luksuz u novoj dimenziji” a nagradu je primila Olga Giniyatullina iz kompanije Dukley Hotel & Resort.

Nagradu je uručio Nikola Risović, advokat.

Nagrada za najbolju kampanju na TV-u ove godine imala je dva laureata.
Pobednici u ovoj kategoriji su kompanija OMV i agencija Media Point sa kampanjom “VIVA Brazil kafa“. Nagradu su primile Rada Jocić iz kompanije OMV i Milica Đorđević i Dunja Slović ispred agencije Media Point.

Drugi laureat u ovoj kategoriji je Kurir televizija sa kampanjom “Televizija za celu Srbiju”. U ime kompanije nagradu je primila Aleksandra Majdarević Stamatović.

Nagradu je lureatima uručila Marija Radulović Tikvicki, Predstavništvo Hrvatske gospodarske komore u Beogradu.

Nagradu za Najbolju kampanju u printu dobila je kompanija “Yettel Bank”, u ime kompanije nagradu je primio Aleksandar Milić Brand & Marketing Communications Director Marketing Division Yettel Bank.

Nagradu je uručio Aleksandar Goračinov, SME HUB.

Nagradu za Najbolju outdoor-kampanju osvojila je kompanija Air Serbia za kampanju “ Danas odlučujete, na jesen i zimu putujete”. Nagradu je primila Bojana Knežević, Head of Marketing and Corporate Affairs Air Serbia.

Nagradu uručila je Duška Jovanić, novinarka.

Nagradu za najbolju domaću TV-seriju osvojila je serija “Ubice moga oca 7”, Dandelion Productions, Film Danas. Nagradu je na svečanom uručenju primio producent i reditelj serije Miloš Kodemo.

Nagradu je uručio Igor Černiševski, IAB.

Nagradu za Najbolji domaći film osvojio je film “Volja Sinovljeva”, Režim, Mir Media, Telekom Srbija, Filmski centar Srbije, nagradu je primio scenarista i kreator filma, Strahinja Madžarević.

Nagradu je uručio Dragan Nikolić, urednik magazina Diplomacy & Commerce.

Nagradu za Najbolji dokumentrni film dobio je film “Bošnjaci između dva svjetska rata”, Sandžak TV nagradu je u ime lureata primio Salahudin Fetić, direktor i glavni i odgovorni urednik Sandžak TV i direktor Sandžak Media DOO.

Nagradu je uručila Irena Trifunović, MaxBet.

Nagrada za Najbolju domaću informativnu TV-emisija (televizija) dodeljena je emisiji “Podne”, Una TV, u imelaureata nagradu su primile Marijana Tabaković i Bojana Bojović.

Nagradu je uručila Svetlana Kostić, MK Grupa, prošlogodišnji laureat.

Nagradu za najbolju domaću zabavnu emisiju na televiziji osvojila je emisija “Žena za sva vremena”, K1. Nagradu je primila voditeljka Ena Popov sa K1 televizije.

Nagradu je uručila: Danka Milošević, filmski i televizijski producent.

Nagradu za CSR menadžera godine osvojila je Marina Mijić, šefica Odeljenja za održiv razvoj ProCredit Bank.

Nagradu je uručio NJ. E. Aleksandar Vranješ, ambasador Bosne i Hercegovine u Srbiji.

Nagradu za kreativnost i pristojnost u komunikaciji na društvenim mrežama dobio je Njegova ekselencija Edvard Ferguson, ambasador Velike Britanije u Srbiji.

Nagradu je uručila Plamena Halacheva, EU Delegation in Serbia.

Nagradu za najkreativnije vođenje društvenih mreža osvojio je STAR Channel. Nagradu je u ime kanala primio marketing menadžer za Srbiju Marko Dacić.

Nagradu je uručio Srđan Jerinkić, član žirija.

Specijalna nagrada za unapređenje medijske industrije dodeljena je vlasnici i glavnoj i odgovornoj urednici Naxi radija i predsednici RAB SRBIJA Maji Rakovic.

Nagradu je uručila Danijela Rakić iz Srpske asocijacija menadžera, član žirija.

Specijalna nagrada za upotrebu AI u poslovanju dodeljena je Milanu Đukiću, direktoru “Novi Sad – Gas”, u ime laureate nagradu je primio zamenki direktora kompanije Novi Sad-Gas Branko Božanić.

Nagradu je uručio Marko Cvetković, ElevenS.

Specijalnu nagradu za lansiranje novog brenda osvojio je St. Regis Hotel, Beograd, nagradu je primio Marc De Rujiter, General Manager, St Regis Belgrade.

Nagradu je uručila Svetlana Glumac, Telegraf.rs.

Čestitamo dobitnicima Digital nagrada i radujemo se budućim laureatima.
DODELJENE DIGITAL AWARDS ZA 2025.
GODINU Regionalna konferencije o
trendovima u telekomunikacijama i medijima –
Digital 2025 održana je u prostorijama Privredne komore Srbije u
Beogradu, tom prilikom po treći put dodeljenje su i Digital Awards, nagrade najboljima
iz oblasti medija, telekomunikacija, marketinga, PR-a, ICT-industrije i
digitalnih inovacija. Pored 15 standardnih kategorija o kojima je odlučivao
stručni Žiri, dodeljene su i tri specijalne
nagrade. Žiri je odlučivao u sledećem sastavu, Violeta
Jovanović, NALED, Ivan Stanković, Communis, Marija Matić,
Direct Media, Slavimir Stojanović, dizajner, Danijela Rakić,
Srpska asocijacija menadžera, Jelena Medaković, direktorka Muzeja grada
Beograda, Dušan Jovović, multimedijalni umetnik, Željko Tomić, SPK
“Privrednik”, Srđan Jerinkić, Challenge Rekonstrukcija i Aco
Momčilović, Global AI Ethics InstituteNagradu u kategoriji “Najbolja
kampanja na društvenim mrežama” dobila je kompanija Telekom Srbija, za
kampanju “Najbolje od oba sveta”, a nagradu je primila Una
Zabunov, šefica Službe za digitalne marketing komunikacije, Telekoma Srbije.Nagradu za Najbolju
kampanja na radiju dobila je kompanija dm drogerie markt i agencija Direct
Media za kampanju „dm #potpunoja“, a nagradu su primile Anđela
Vujačić iz kompanije dm drogerie, Sanja Stojanović i Aleksandra
Jovanović iz Direct Medie.Nagrada za Najbolju
onlajn kampanju uručena je kompaniji Dukley Hotel & Resort, za kampanju “Dukley digitlna transformcija:
luksuz u novoj dimenziji” a nagradu je primila Olga Giniyatullina iz
kompanije Dukley Hotel & Resort.Nagrada za najbolju kampanju na TV-u ove godine imala je dva laureata.Pobednici u ovoj kategoriji su kompanija OMV i agencija Media Point
sa kampanjom “VIVA Brazil kafa“. Nagradu su primile Rada
Jocić iz kompanije OMV i Milica Đorđević i Dunja Slović ispred
agencije Media Point.Drugi laureat u ovoj kategoriji je Kurir televizija sa kampanjom “Televizija
za celu Srbiju”. U ime kompanije nagradu je primila Aleksandra
Majdarević Stamatović.Nagradu za Najbolju kampanju u printu dobila je
kompanija “Yettel Bank”, u ime kompanije nagradu je primio Aleksandar
Milić Brand & Marketing Communications Director Marketing Division
Yettel Bank. Nagradu za Najbolju outdoor-kampanju osvojila je
kompanija Air Serbia za kampanju “ Danas odlučujete, na
jesen i zimu putujete”. Nagradu je primila Bojana Knežević,
Head of Marketing and Corporate Affairs Air Serbia.Nagradu za najbolju domaću
TV-seriju osvojila je serija “Ubice moga oca 7”, Dandelion
Productions, Film Danas. Nagradu je na svečanom uručenju primio producent i
reditelj serije Miloš Kodemo.Nagradu za Najbolji domaći
film osvojio je film “Volja Sinovljeva”, Režim, Mir Media,
Telekom Srbija, Filmski centar Srbije, nagradu je primio scenarista i
kreator filma, Strahinja Madžarević. Nagradu za Najbolji
dokumentrni film dobio je film “Bošnjaci između dva svjetska rata”,
Sandžak TV nagradu je u ime lureata primio Salahudin Fetić, direktor i
glavni i odgovorni urednik Sandžak TV i direktor Sandžak Media DOO.Nagrada za Najbolju
domaću informativnu TV-emisija (televizija) dodeljena je emisiji “Podne”,
Una TV, u ime laureata nagradu su primile Marijana Tabaković i
Bojana Bojović.Nagradu za najbolju domaću
zabavnu emisiju na televiziji osvojila je emisija “Žena za sva
vremena”, K1. Nagradu je primila voditeljka Ena Popov sa K1
televizije.Nagradu za CSR menadžera
godine osvojila je Marina Mijić, šefica Odeljenja za održiv razvoj
ProCredit Bank.Nagradu za kreativnost i pristojnost
u komunikaciji na društvenim mrežama dobio je Njegova ekselencija Edvard
Ferguson, ambasador Velike Britanije u Srbiji.Nagradu za najkreativnije
vođenje društvenih mreža osvojio je STAR Channel. Nagradu je u ime
kanala primio marketing menadžer za Srbiju Marko Dacić.Specijalna nagrada za
unapređenje medijske industrije dodeljena je vlasnici i glavnoj i
odgovornoj urednici Naxi radija i predsednici RAB SRBIJA Maji Rakovic.Specijalna nagrada za upotrebu
AI u poslovanju dodeljena je Milanu Đukiću, direktoru “Novi Sad
– Gas”, u ime laureate nagradu je primio zamenki direktora kompanije Novi
Sad-Gas Branko Božanić.Specijalnu nagradu za
lansiranje novog brenda osvojio je St. Regis Hotel, Beograd, nagradu
je primio Marc De Rujiter, General Manager, St Regis Belgrade.Čestitamo dobitnicima Digital nagrada i radujemo se budućim laureatima.