Color Media Communications u saradnji sa kompanijom Samsung 8. juna 2018. godine organizuje konferenciju posvećenu borbi protiv sive ekonomije u Srbiji – Privreda i javna uprava na istom zadatku: Godina borbe protiv sive ekonomije koja će se održati 8. juna u Hotelu Hilton u Beogradu.
Konferenciju otvara ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Zoran Đorđević, Aleksander Jung, stalni zamenik ambasadora Nemačke i Milan Vujović, Samsung
Milan Vujović, direktor marketinga kompanije Samsung, učestvovaće i u panelu “UTICAJ SIVE EKONOMJE NA BRENDOVE I POTROŠAČE“, a sa njim smo razgovarali u susret konferenciji:
Kompanija Samsung je jedan od najpoznatijih brendova na svetu. Zadržali ste vodeću poziciju kao brend i u Adriatik regionu u 2017. godini. Kako ste zadovoljni dosadašnjim rezultatima?
– Samsung kao brend uvek izaziva veliku pažnju potrošača, naših lojalnih korisnika, ali i onih potencijalnih. Prethodnu godinu obeležili su svakako flegšip modeli Galaxy S8 i S8+, kao i Galaxy Note8. Novi premium modeli iz S serije, Galaxy S9 i S9+, čiji su glavni aduti najbolja kamera za snimanje pri slabom osvetljenju sa novim dvostrukim objektivom blende, Super Slow-mo video zapis i personalizovani AR emotikoni, bili su, a i dalje su hit 2018. godine. Ovi uređaji značajno menjaju paradigmu načina na koji komuniciramo, delimo informacije i doživljavamo svet oko sebe, u vremenu u kom korisnici sve više komuniciraju i izražavaju se pomoću fotografija, video-zapisa i emotikona. Uspeli smo da korisnicima donesemo uređaje koji u potpunosti mogu da odgovore svim izazovima modernog doba i njihovim potrebama.
Takođe, već 13 godina kompanija Samsung vodeći je svetski proizvođač TV uređaja. Novu liniju Samsung QLED televizora predstavili smo u martu ove godine na velikom događaju u Njujorku, koji donose neverovatno iskustvo gledanja. Mene i dalje fascinira činjenica da smo stvarajući ovakve televizore, napravili prava umetnička dela kad je reč o dizajnu, kvalitetu slike i dostupnosti pametnih funkcija. QLED televizori, zahvaljujući Quantum Dot tehnologiji, nude najjasniju sliku, uz milijardu nijansi boja sa stopostotnim volumenom, dublje i tamnije crne boje i raskošne detalje. Prosečnom korisniku je važan izuzetan kvalitet slike, kao da je u bioskopu, ali i da novi televizor može uklopiti u svoj životni prostor, i da pametno rukuje njime. QLED im to i donosi, primenom rešenja Q Picture, Q Style i Q Smart. Tako da, da zaista sam zadovoljan dosadašnjim rezultatima.
Šta još možemo očekivati od kompanije Samsung? Kakve nove uređaje i projekte pripremate do kraja 2018. godine?
– Za nas, godina kao da je tek počela. Očekuje nas još novih uređaja i dobrih projekata u mesecima koji su pred nama. Ljudi prate tehnološke trendove, te od nas očekuju uređaje koji odgovaraju njihovim potrebama u svakodnevnom životu, njihovom senzibilitetu, platežnoj moći, na kraju krajeva. Upravo zbog toga, trudimo se da budemo i korak ispred, da kroz istraživanja i razvoj pretpostavimo šta je to što im je potrebno, implementiramo i ponudimo tržištu. Zato uvek nudimo širok asortiman proizvoda – od uređaja iz nižih cenovnih kategorija, veoma pristupačnih, preko “međuklase” do premium modela.
Očekuju nas zanimljive mini premijere na našem tržištu, i to uređaja iz A (Galaxy A6 i A6+) i J serije (Galaxy J6), kada je reč o telefonima. Ovi uređaji imaju sjajne ekrane, dobre kamere, odličnu autonomiju baterije. Reč je o prelepo dizajniranim, moćnim telefonima premium brenda, a sve to po pristupačnoj ceni. Takođe, u narednom periodu u fokusu će nam biti QLED serija televizora, ali i novi kućni uređaji. Tu je posebno interesantna QuickDrive veš mašina koja skraćuje vreme pranja i do 50 odsto i potrošnju energije do 20 odsto, bez ugrožavanja efikasnosti pranja. Međutim, moram da napomenem da nam je kao kompaniji fokus i na širu društvenu zajednicu. Brojnim projektima iz oblasti obrazovanja, zapošljavanja, zdravstva, nastojimo da pomognemo onima kojima je potrebno, koliko i gde sa našim tehnologijama možemo. Ponosan sam na projekat „Budi kao Tesla“, organizovan u saradnji sa Muzejom Nikole Tesle u Beogradu, ali i opremanje škola i fakulteta digitalnim učionicama širom regiona. Takođe, prostorije Gradske organizacije gluvih Beograd, uključujući i video relej centar, renovirali smo i opremili novim uređajima, dok će gluve i nagluve osobe moći direktno da komuniciraju koristeći usluge prevođenja tumača za znakovni jezik i u servisima kompanije Samsung, ukoliko im bilo kakva pomoć ili informacija bude bila potrebna. Ovakvi projekti, kao i mogućnost da radim na njima, možda su najlepši deo mog posla u kompaniji
Prethodna i ova godina su godine borbe protiv sive ekonomije. Kompanija Samsung jedan je od učesnika konferencije organizovane na ovu temu, u saradnji sa Color Media Communications. Kako vidite uticaj sive ekonomije na industriju u kojoj posluje kompanija Samsung u Srbiji?
– Siva ekonomija je tema koja je važna i veliki je izazov, ne samo za industriju u kojoj mi poslujemo, već generalno za celokupnu privredu bilo koje države. Sivo tržište pravi velike probleme vlasnicima brenda, njihovim ovlašćenim distributerima i potrošačima. Kao kompanija, koja je jedan od lidera u tehnološkoj industriji, poverenje koje nam potrošači poklanjaju nam je zaista veoma važno. Iz tog razloga jedan od naših prioriteta je potrošače edukujemo i da podignemo svest o značaju kupovine legalnih proizvoda, kod ovlašćenih distributera, ali im i ukažemo na potencijalne probleme do kojih dolazi pri kupovini uređaja bez garantnog lista. Kroz ovakve konferencije i naše akcije želimo da ih informišemo o važnosti kupovine legalnih uređaja, pokažemo im kako da prepoznaju uređaje koji su za naše tržište i kako da ispravno “čitaju” garantne listove. Prošle godine smo iz tih razloga podržali kampanju Nacionalne organizacije potrošača Srbije „Čuvaj se mačke u džaku – kupuj legalno“. Briga o korisnicima nam je od najveće važnosti, a upravo su oni najviše ugroženi kada kupuju proizvode bez garantnih listova. A takvi proizvodi su proizvodi kupljeni na sivom tržištu.
Ono što mene posebno raduje jeste činjenica da je potrošačima važna post prodajna briga koju im poklanjamo. To podrazumeva popravke u garantnom roku, obezbeđenost rezervnih delova za uređaje i softverske dodatke predviđene za naše tržište. Prema našim istraživanjima, to potrošači zaista cene i to je jedan od puteva ka minimiziranju uticaja sivog tržišta na industriju.
Kako rešiti problem sive ekonomije u ovoj grani industrije?
– Visok nivo tolerancije koji građani imaju za sivu robu je donekle razumljiv, imajući u vidu niže cene uređaja kod sivog kanala distribucije. Kao kompanija, mi nastojimo da upravo kontinuiranim akcijama i informativnim kampanjama edukujemo potrošače, ukazujući im na činjenicu da je legalno kupljen proizvod u stvari proizvod sa garantnim listom, koji kupcu obezbeđuje sigurnost i kvalitet proizvoda, kao i servisiranje u ovlašćenom servisu. U ovlašćenim servisima su zaposleni sertifikovani inženjeri, čiji kvalitet rada kontroliše i proizvođač, tako da su greške pri radu svedene na najmanju moguću meru. Jedino ovlašćeni servis poseduje originalne delove, raspoložive na lageru, kao i standardizovane alate i procedure popravke uređaja.
Smatram da su i akcije koje potrošačima donose određene pogodnosti kada kupe naše uređaje, odličan alat u borbi protiv sive ekonomije. Nedavno smo imali akciju za Galaxy S9 i S9+ koja je pokazala sjajne rezultate. Naime, kupovinom ovih uređaja kod naših zvaničnih partnera, svaki kupac je dobio mogućnost da dodatno osigura uređaj na godinu dana u slučaju oštećenja ekrana, bežični punjač, auto držač za telefon i auto punjač. Ujedno, aktuelna nam je i petogodišnja garancija na sve UHD, Premium UHD i QLED televizore, dok se za sve QLED televizore kupljene do 30. juna dobija i deset godina garancije bez “Burn-in” efekta.
Planiramo da sa ovakvom praksom nastavimo jer je, baš zbog lojalnih korisnika, naša obaveza da u borbi sa svim sivim aspektima poslovanja ne posustajemo. Korisnici prepoznaju naše napore da uradimo sve najbolje za njih, da im ponudimo dodatni benefit koji ostvaruju kupovinom kod naših partnera. Zato stalno ukazujem na to da u našim servisima mogu dobiju sve potrebne informacije, sugestije i savete, ali i pojašnjenja kako da prepoznaju uređaje koji su proizvedeni za regionalno tržište i na koja mogu da ostvare sva prava obezbeđena garantnim listom. Takođe, naš sajt je kanal gde se mogu informisati o radnjama gde mogu kupiti naše uređaje, sa adekvatnom garancijom.
Program možete pogledati na linku: