Sinoć je u magičnom ambijentu Prezident Palace Belgrade hotela održan treći događaj u okviru serijala Let’s chef together (Kuvajmo zajedno) u organizaciji Color Media Communications u partnerstvu sa kompanijom Lidl Srbija i spomenutim Prezident Palace Belgrade hotelom. Domaćin večeri je bila Kuba i gosti su imali priliku da na trenutak stignu do te daleke zemlje.
Projekat Let’s chef together (Kuvajmo zajedno) je nastavak priče koju je pokrenuo magazin Diplomacy&Commerce Austria gde je cilj predstaviti autentična i tradicionalna jela koja se kuvaju širom sveta. Želimo da u društvo predstavnika diplomatskog kora, medija, food blogera i drugih gostiju govorimo o značaju hrane kao krucijalnog dela kulturnog i turističkog identiteta država širom sveta. Lidl proizvodi nam pomažu da na najbolji način predstavimo sva ukusna jela koja ćemo pripremati. U planu je 10 događaja do kraja 2022.
Događaj je otvorio ambasador Kube, Nj.E. Gustavo Trista del Todo rečima da je ova godina jako važna u bilateralnim odnosima Srbije i Kube jer obeležavamo 120 godina međusobne saradnje, poštovanja i podržavanja u međunarodnim pitanjima.
Ambasador se osvrnuo na protekle dve godine i uticaj korone na dešavanja u svetu gde je istakao da je za Kubu bilo presudno što je 90% stanovništva vakcinisano i to kubanskim vakcinama, gde su njihovi istraživači čak tri proizveli. To je spasilo živote ljudi i očuvalo njihovu ekonomiju i turizam.
“Od decembra do 26. juna ove godine Kubu je posetio 1.181 građanin Srbije, što je i dalje malo u poređenju sa 7.000 koliko ih je bilo 2019. godine, pre Covid-19”, rekao je del Todo.
On je i dodao da postoji sve više turističkih aranžmana za posetu Kube i pozvao je sve okupljene da posete Kubu i da se odvaže na ovako daleko putovanje jer vredi upoznati ovu zemlju ukusne hrane, predivne muzike i ritma koji je utkan u njenu istoriju. Putovanje od minimum dve nedelje i sigurno će svi gosti poželeti da se tamo vrate.
Kako se nijedno kubansko veče ne može održati bez muzike koja će celu priču zaokružiti, gosti su imali priliku da uživaju u ritmu autentične kubanske mužike koju je izvodio jedini kubanski bend u Srbiji, Salsa Y Punto.
„Zadovoljstvo nam je što imamo priliku da zajedno sa ambasadom Kube prezentujemo gastronomsku kulturu ove zemlje i uz pomoć standardne Lidl ponude, kao i malo kulinarskih tajni, pripremimo autentična jela. Lidl svojim potrošačima nudi i mogućnost da kroz različite tematske nedelje, kao što nekad imamo ponudu inspirisanu Karibima, iskuse različite ukuse sveta”, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, partnera projekta.
“Neverovatno putovanje kroz gastro mapu sveta, ovog puta nas je odvelo na egzotičnu Kubu! Velika je čast i zadovoljstvo raditi na projektima koji publiku upoznaju sa kulturama sveta. Zajedno sa Diplomacy&Commerce magazinom i kompanijom Lidl Srbija dobili smo, zaista, neverovatnu priliku da sa našim šefom kuhinje, uz podršku ambasada prikažemo autentične recepte koji predstavljaju svaku od zemalja a samim tim i ugostimo uvažene ambasadore, predstavnike medija i influensere. Radujem se narednom druženju i sa nestrpljenjem iščekujem nove specijalitete”, navela je Olivera Škorić, marketing menadžer Prezident Palace Belgrade hotela.
I ovog puta događaju je prisustvovao veliki broj zvanica gde su predstavnici diplomatskog kora, predstavnici biznis zajednice, mediji, influenseri u neformalnoj atmosferi i jedinstvenom melosu uživali u đakonijama poput chicharritas, tostones, congri, ropa vieja, flan i još mnogo drugih koje predivan ukus prati prilikom svakog zalogaja.