Color Media Communications i Centar za edukaciju “Pro Educa” organizuju još jednu konferenciju posvećenu porodičnim firmama u Srbiji ovoga puta u virtuelnom formatu zbog epidemiološke situacije u zemlji.
Konferencija: „Porodične firme – stub razvoja ekonomije Srbije“ održaće se u sredu, 16. decembra 2020. godine, sa početkom od 11.00h. Svi zainteresovani konferenciju će moći da prate putem live stream-a na YouTube kanalu i Facebook stranici Color Media Communications.
Konferencija će okupiti privrednike i stručnjake iz ove oblasti u Srbiji i regionu, osnivače i vlasnike privrednih subjekata. Cilj Poslovnog foruma je da postane tradicionalno mesto okupljanja poslovnih ljudi iz Srbije i regije koji će razgovarati o aktuelnim poslovnim temama i promovisati važnost stalne edukacije, poslovnog povezivanja i razmene iskustva u privatnom ali i javnom sektoru. Želimo da pružimo odgovore na najvažnija pitanja koja sebi postavljaju vlasnici mikro, malih i srednjih preduzeća u Srbiji.
Da porodične firme zaista čine jedan od ključnih temelja svetske ekonomije govore i podaci da u najrazvijenijim zemljama predstavljaju najčešći oblik firmi, ostvaruju više od 50% GDP-a, stvaraju više od 60% zaposlenosti i otvaraju 75% novih radnih mesta. Mali procenat porodičnih firmi pređe u narednu generaciju.
Iako je u industrijskim zemljama 70% firmi u rukama porodica, ujedno 70% tih porodičnih firmi ne preživi transfer iz prve u drugu generaciju, dok 95% porodičnih firmi ne nadživi treću generaciju. To je često posledica nedostatka pripreme narednih generacija da savladaju zahteve proširenog poslovanja, prepoznaju sve jake strane svoje firme, a slabosti otklone u najboljoj meri. Slična situacija se može očekivati i sa porodičnim firmama kod nas.
Kriza i vanredno stanje su postavili nove standarde i nove zahteve u svim sektorima. Kaže se da je vreme-novac a vreme je maltene stalo. Sa predstavnicima uspešnih porodičnih firmi, velikih, malih i srednji preduzeća u Srbiji razgovaramo o tome kako u trenutnom stanju u zemlji donositi odluke? Kako održati poslovanje, kreirati marketinške i komunikacijske aktivnosti. Kako je biti žena u porodičnoj firmi? Na koji način planirati strategije za naredni period kada su upravo mala i srednja preduzeća u Srbiji najviše osetila posledice pandemije uzrokovane korona virusom.
Detaljniju agendu možete pogledati na: http://communications.rs/porodicnefirme2020/
Praćenje događaja možete potvrditi putem linka li na mejl rsvp@communications.rs