Color Media Communications već petu godinu zaredom organizuje konferenciju posvećenu društveno odgovornom poslovanju – CSR Srbija 2019 – Pioniri društvene odgovornosti.
Na ovogodišnjoj konferenciji predstavili su se lideri globalne održivosti u svetu i kod nas. Govorili su o implementaciji cirkularne ekonomije, zašto je ona važna za Srbiju, koji su njeni benefiti. Osim unapređenja ekonomije i mogućnosti stvaranja novih radnih mesta, koncept cirkularne ekonomije je neminovan, jer je ugrađen u evropske propise. Procene su da se uvođenjem cirkularne ekonomije u Srbiji mogu otvoriti nova radna mesta i povećati konkurentnost domaće privrede, naročito u sektoru reciklaže.
Broj kompanija u Srbiji koje integrišu CSR principe u strategiju poslovanja i razvijaju strateške CSR programe iz godine u godinu je sve veći. Teme konferencije bile su kompanije su posvećene ispunjavanju ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija, ekonomsko osnaživanje žena, a od članica Nacionalne asocijacije saznali smo kako doći do čistije Srbije.
Konferenciju su otvorili Brankica Janković, poverenica za zaštitu ravnopravnosti, Robert Čoban presednik Color Press Group i Goran Trivan, ministar za zaštitu životne sredine.
Brankica Janković je uputila reči podrške društveno-odgovornom delovanju kompanije CPG i istakla da biznis i ljudska prava nisu na različitim već na istim stranama. Prisutnima je predstavila akciju sa mladim isterivačima diskriminacije u kojoj učestvuju srednjoškolci širom Srbije putem panela i edukacija na najvažnije društvene teme.
– Mi smo pre nekoliko godina organizovali panel sa mladim isterivačima diskriminacije u kojima su srednjoškolci širom Srbije isterivali ovu ideju. Dobro je kada upravo oni govore o izazovima klimatskih promena i očuvanju životne sredine jer ćemo je upravo njima ostaviti u nasleđe. Posebno je važno što su se mladi uključili u ovu akciju i time razbili predrasudu da su oni manje zainteresovani za budućnost planete” – izjavila je Janković.
Konfrenciju su podržale kompanije: Vojvođanska banka, Delta Holding, Unicef Srbija, Telenor fondacija, Aqua Viva, Sigma Kula – Hlorogen, GSK, AMS Osiguranje.
Kako je izgledao govor Brankice Janković pogledajte na linku ispod: