Pokrajinski sekretar za privredu i turizam AP Vojvodine, Nenad Ivanišević otvorio je jutros konferenciju “Summer 2021” koju je organizovala kompanija Color Media Communications uz podršku partnera konferencije, a to su Porto Montenegro – Diplomatic Club i AMS Osiguranje.
Sekretar Ivanišević tom prilikom je naglasio je da je važno da i u pandemijskom dobu razgovaramo o tome šta će nas dočekati.
“Ideja svih nas koji radimo u sekretarijatu za privredu i turizam jeste da i privreda i turizam novu sezonu dočekaju apsolutno spremni. Mi smo za to opredelili preko 100 miliona dinara i ideja jeste da se taj novac troši u podizanje turističkih kapaciteta na teritoriji AP Vojvodine”, istakao je Ivanišević.
“31. maja raspisujemo konkurs za najbolje iz Vojvodine i poziv svima i koji proizvode, ali i koji organizuju manifestacije jeste da se jave, jer mislimo da jeste značajno da jasno istaknemo regionalno poreklo, da pokažemo ko je bolji, a da one koji nisu bolji, podstaknemo da budu još bolji i još bolje da rade”, naglasio je sekretar.
Pored sekratara Ivaniševića na otvaranju konferencije govorili su i Nada Gogić, rukovodilac Službe razvoja turističke ponude, Turističke organizacije Srbije i Nataša Pavlović, direktorica Turističke organizacije Vojvodine.
Nada Gogić, rukovodilac Službe razvoja turističke ponude, Turističke organizacije Srbije istakla je da globalna statistika ne ohrabruje ni kada je reč o projekcijama za ovo leto i da će se podaci iz 2019. godine, sudeći po rađenim analizama i istraživanjima, dostići tj obnovitii tek 2022. godine.
“Kada je reč o interesovanju i reakcijama na našu kampanju i u zemlji i u regionu, rekla bih da ima razloga da se radujemo predstojećem letu. Tome su dosta doprineli vaučeri. 120 hiljada vaučera je do sada podeljeno i destinacije gde je najveći broj tih vaučera iskorišćen su Sokobanja, Vrnjačka Banja, Zlatibor, Ribarska banja, Kopaonik i druge banje. Od ukupnog broja prijavljenih u drugom talasu, najveće interesovanje za vaučerima ponovo su iskazali penzioneri, više od polovine. U ovom trenutku, svi i ugostitelji i turisti nadaju se da će biti odobrena nova tranša tih vaučera. Trenutno je 2.230 ugostitelja širom Srbije prijavljeno za taj subvencionisani način odmora”, naglasila je Nada Gogić.
Nataša Pavlović, direktorica Turističke organizacije Vojvodine ovom prilikom je istakla: “Salaši Vojvodine su uvek atraktivna mesta za sve turiste i Turistička organizacija Vojvodine je u prethodnom periodu mnogo toga uradila po ovom pitanju. Kampanje koje su bile namenjene pre svega domaćim turistima i turistima iz okruženja na kojma smo mi intenzivno radili prethodne 3-4 godine imale su odjeka. Vojvodina je pitoma, ali dinamična ravnica, a gde će turistima biti bolje nego na Salašima i Čardama, Htela bih da naglasim da smo zajedno sa “Tamburuca Festom” i njihovim timom potpisali sporazum o saradnji na projektu “Priče iz Vojvođanske tambure” i na taj načun ćemo ispromovisati različite destinacije u Vojvodini. U cilju brendiranja gastronomske ponude Vojvodine Turistička organizacija Vojvodine će tokom leta 2021. lansirati kampanju “Vojvođanski ručak-neodoljivi ukus ravnice” na kojoj intenzivno radimo i koja će pre svega pomoći oporavku ugostiteljskog sektora i promociji svakog pojedinačnog turističkog proizvoda.”
Nakon uvodnih izlaganja usledile su tri panel diskusije kroz koje smo imali priliku da čujemo kako se destinacije, veliki festivali i hoteli spremaju za letnju sezonu.
U prvom panelu, interesantnog naslova “Putuj Selma, i molim te ne naginji se kroz prozor”, gde i kako ćemo se ovog leta odmarati, imali smo priliku da čujemo od Aleksandara Seničića, direktora Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije – YUTA, Zorana Arsenovića, komercijalnog direktora agencije BigBlue i Markita Marinkovića, direktora Turističke zajednice Bol, Hrvatska.
Na drugom panelu pod nazivom “Zovu nas ulice: Kako će izgledati veliki festivali u leto 2021.” diskutovali su: Hana Klain, savetnica za odnose s javnošću / PR & Event consultant, iz Zagreba, Dario Kožul, osnivač kompanije Biomanija, ugostitelj i učesnik festivala “Fuliranje”, Zoran Ljubotina, direktor Turističke organizacije Zrenjanin, Veroljub Radojković, izvršni producent Nišville Jazz Festival Team i Sanjin Đukić, član UO i direktor PR-a EXIT-a.
Kako će HoReCa industrija da preživi drugu godinu pandemije saznali smo iz današnjeg trećeg panela pod nazivom “Češljanje u nekom boljem hotelu”. Učesnici ovog panela bili su eksperti iz oblasti HoReCa indistrije: Georgi Genov, direktor Poslovnog udruženja hotelsko ugostiteljske privrede Srbije – HORES, Irina Tomić, direktorka prodaje i marketinga Blue Kotor Bay Premium Spa Resorta, Marija Martinović, direktorka marketinga i prodaje, Maestral Hotels and Casinos, Miroslav Plišo, generalni menadžer, Meneghetti Wine Hotel & Winery i Danilo Kalezić, Senior PR & Marketing Manager, Porto Montenegro – Diplomatic Club.
Kompletan snimak konferencije dostupan je na sledećem linku: https://www.youtube.com/watch?v=a4cr4gSNUco