Novi konkurs „Heroj ulice“, koji organizuju „Color Media Communications”, „Dnevnik“ i „Novosadska televizija”, otvoren je od 1. oktobra do 15. decembra, a juče je u restoranu “Lazin Salaš” održan prvi sastanak žirija.
Članice žirija pregledale su do sada pristigle prijave, koje je moguće slati sve do 15. decembra, kako bismo promovisali i nagradili humanost naših građana.
Da li vaša ulica ili kvart imaju nekog heroja kojim se svi ponosite? Nekog ko uređuje zajedničko dvorište ili prilaz zgradi – poput Ilonke Čubrik koja godinama održava zajednički dvorišni ulaz u zgradu u Ulici Franje Štefanovića u Petrovaradinu? Nekog ko je poznat po tome što se brine o starima i osobama sa invaliditetom, donosi im hranu i pomaže u kućnim poslovima? Nekog ko zbrinjava i hrani napuštene životinje? Nekog koga deca u ulici jednostavno obožavaju pošto im uvek posećuje pažnju, kupuje im sladoled i igra se njima? Ako poznajete nekog takvog prijavite ga na konkurs “Heroj ulice” putem mejla na adresu: herojulice021@gmail.com.
Sve predložene sugrađane za konkurs “Heroj ulice” obići će naše novinarske ekipe i uraditi reportaže sa njima i njihovim komšijama. Na kraju godine biće održan izbor za “Heroja ulice”, a na prijemu kod gradonačelnika svi prijavljeni će dobiti simbolične nagrade i plakete. Pobednika očekuje nagradno putovanje za dve osobe u Vrnjačku Banju.
Žiri koji će odlučivati o pobedniku akcije biće u sledećem sastavu:
– Nada Vujović – glavna i odgovorna urednica lista “Dnevnik”
– Saška Brzak – urednica “Novosadske Hronike”
– Emilija Marić – direktorka “Novosadske televizije”
– Predrag Vuletić – pokrajinski sekretar za socijalnu politiku, demografiju i ravnopravnost polova
– Nenad Pagonis – sportista
– Naša ideja je da podstaknemo Novosađane da u svojoj okolini pronađu ljude za koje veruju da su istinski heroji koji pomažu svojim sugrađanima i čine one sitne stvari za koje verujemo da nas čine ljudima – objasnio je predsednik „Color Press Group-e“ Robert Čoban nedavno prilikom predstavljanja akcije i dodao: – To su sitnice na koje u dinamici života često zaboravljamo i ideja akcije je da Novosađani pokažu da upravo te osećaje imaju u sebi.
Akcija se na neki način naslanja na konkurs „Najlepša bašta Novog Sada“, koju su ovog proleća takođe organizovale pomenute medijske kuće.