Kompanija Color Media Communications organizuje onlajn konferenciju “Summer 2021”: kako se destinacije, festivali i hoteli pripremaju za letnju sezonu. Svi zainteresovani konferenciju će moći da prate uživo 27. maja sa početkom u 9.30 h na YouTube kanalu Color Media Communications.
Zvanični partner konferencije je Porto Montenegro – Diplomatic Club.
Pred nama je još jedno leto tokom kojeg će oni koji budu išli na odmor – putovati sa maskama na licu. Nekima od njih trebaće negativan PCR-test, drugima potvrda o tome da su revakcinisani. A svima nama odmor je nakon više od godinu dana pandemije – više nego potreban. Makar otišli na dnevnu turu vozom do Vršca ili na neka daleka, egzotična ostrva.
Kako se destinacije, veliki festivali i hoteli spremaju za letnju sezonu čućemo od ljudi koji vode hotele, turističke organizacije i gradove u našem regionu i širom Mediterana.
Jedan od učesnika konferencije je Miroslav Plišo, generalni menadžer Meneghetti Wine Hotel & Winery koji je sa nama podelio svoja predviđanja i planove za predstojeću letnju sezonu.
Kako će izgledati sezona koja je pred vama i šta ste naučili na osnovu prethodne pandemijske letnje sezone? Koje se greške ne smeju ponoviti?
– Na temelju trenutnih saznanja, verujemo da je pred nama značajno stabilnija i obećavajuća sezona u koju svi hotelijeri ulaze s vrlo vrednim znanjem stečenim tokom prošle godine. Mnogo bolja informisanost javnosti, značajni pomaci u procesu vakcinacije stanovništva u Hrvatskoj i našim glavnim tržištima, te implementirani i provereno uspešni sigurnosni protokoli u hotelu veliki su faktor, a uz to Meneghetti Wine Hotel & Winery, kao jedinstveni luksuzni hotel koji je od svojih početaka orijentisan na stvaranje i prezentovanje ponude temeljene na zdravom i kvalitetnom životnom stilu, uz izuzetnu povezanost s prirodom, u ovom razdoblju nailazi na još i veće priznanje gostiju, partnera i šire javnosti nego inače. Uz tu filozofiju i izuzetnu orijentiranost na detalje u svakom poslovnom procesu, u ovu vrlo izazovnu situaciju ušli smo potpuno pripremljeni i grešaka, zahvaljujući velikom trudu celog tima, nije bilo. Međutim, s obzirom da je za ovakvu vanrednu situaciju neophodna temeljna dorada celokupne ponude, nešto više vremena za pripremu je više nego dobrodošlo te smo stoga uvereni da će ova godina još bolje teći.
Koliko je važna komunikacija u “borbi” za turiste tokom pandemije virusa korona i na kakvim porukama insistirate?
– Deo našeg identiteta je personalizovanje ponude i celokupnog boravka na imanju za svakog gosta, a upravo je takav pristup i potpuno individualizovana komunikacija izuzetno doprinela poverenju gostiju koje se pokazalo opravdanim. Briga za gosta prošle je godine tako podrazumevala i konstantno praćenje i informisanje gostiju o situaciji i restrikcijama na snazi, ne samo u Hrvatskoj nego i u njihovoj zemlji, što nadilazi obaveze hotela i očekivanja gostiju, ali govori mnogo o brizi za svakog pojedinog gosta koja je vrlo konkretno sprovedena u delo već i pre njihovog dolaska.
Uz pravovremenu informisanost zaposlenih, te konstantnu “1 na 1” komunikaciju s gostima, fokusirali smo se intenzivnije na vrednosti koje su trenutno u fokusu, a upravo takve poruke okosnica su naših kampanja: aktivnosti u prirodi, “wellbeing” ponuda, “zen lifestyle” te povratak prirodnijoj, tradicionalnoj kuhinji na bazi lokalnih namirnica.
Uz pretpostavku da će preovladavati individualni dolasci i “last minute”, na čemu će biti fokus vaše ponude?
– Već je sad vrlo izvesno da će se većina boravaka realizovati na temelju “last minute” upita, zbog čega je fleksibilnost u procesu rezervacije veoma bitan aspekt ponude. Sadržajno su u fokusu paketi kojima gostima omogućujemo korišćenje “tailor made” usluga i sadržaja koji nisu standardni deo ponude (prvenstveno u vidu “gourmet” i “wellness” ponude), a konceptualno posebne pogodnosti za smeštajne jedinice koje nude veću privatnost kao što su to naše vile s privatnim bazenima te dodatne pogodnosti za duže boravke koji su u prošloj godini bili vrlo česti. Od novijih sadržaja unutar naše ponude tokom samog boravka gostiju, značajan je naglasak na personalizaciji usluge i digitalizaciji ponude kroz hotelsku aplikaciju, digitalnu biblioteku, “mobile friendly” staze za biciklizam i šetanje uz “turn-by-turn” uputstva, te brojne druge sadržaje koje smo implementirali u vrlo kratkom roku i naišli na izvrsne reakcije gostiju.