Home Vesti Muzej Vojvodine podržao UN Women kampanju #PolaPola

Muzej Vojvodine podržao UN Women kampanju #PolaPola

1075
0

U okviru UN Women kampanje #PolaPola “Briga nije (samo) ženski posao!” postavljene su previjalice za bebe u muškim toaletima u pet javnih objekata, od kojih je jedan Muzej Vojvodine u Novom Sadu.

“Muzej Vojvodine je podržao kampanju #PolaPola zbog svesti da se radi o vrednostima koje su umetnute u svakodnevnu društvenu poru u vidu poslova koji su prisutni, a malo su cenjeni. Žena je danas žena, majka, sestra, ćerka, domaćica, kuvarica, zaposlena, lider, vaspitač, u trenutnoj situaciji izazvanoj pandemijom i profesor, učitelj, i slično. Neke su žene nešto od navedenog, a neke su sve. I jedne i druge su radno aktivne i nije samo posao odlazak u kancelariju – za to si plaćen. Posao je i sve ono što žena uradi iz ljubavi, bez materijalne nadoknade. Danas mnogi muškarci to shvataju i cene, učestvuju u vidljivom i onom manje vidljivom delu poslovanja. Ipak smo se pomerili sa mrtve tačke. Rodna ravnopravnost je sve prisutnija u društvu”, istakla je Čarna Milinković, istoričarka i viši kustos Muzeja Vojvodine.

UN Women i Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost, uz podršku Britanske ambasade u Beogradu, a u saradnji sa kompanijom Color Media Communications pokreću nacionalnu kampanju koja pod imenom “#PolaPola – Briga nije (samo) ženski posao” poziva na priznavanje i ravnopravnu raspodelu neplaćenih poslova u domaćinstvu, pre svega staranja.

Takođe, u okviru kampanje postavljene su previjalice za bebe u muškim toaletima u pet javnih objekata u zemlji: Cine Grand (TC BIG Rakovica) i Kombank dvorana u Beogradu, Muzej Vojvodine i Arena Cineplex u Novom Sadu, i Bioskop Vilin grad u Nišu.

Kampanja “#PolaPola – Briga nije (samo) ženski posao” trajaće do 25. novembra uz pomoć brojnih agenata promena kao što su Milan Marić, glumac, Mina Sovtić, glumica, Nataša Miljković, televizijska novinarka i autorka, Jovana Petković, modna dizajnerka, Zaga Kalmar, modna dizajnerka, Jovana Ružičić, direktorka Centra za mame, Lidija Ćulibrk, glavna urednica magazina “Lepota & Zdravlje”, Milica Đokić, marketing ekspertkinja, Mladen Sekulić, fotograf, Sandra Zekić, bokserka i novinarka i mnogi drugi.

Kampanja je deo projekta Rodno odgovorno upravljanje koji sprovode Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost Vlade Republike Srbije i UN Women uz podršku Britanske ambasade i Fonda za dobro upravljanje.