Color Media Communications i magazin Diplomacy and Commerce već treću godinu za redom organizuju konferenciju posvećenu društveno odgovornom poslovanju.
Konferencija „CSR Srbija 2017“ održaće se 26. maja 2017. u hotelu 88Rooms u Beogradu.
Na ovogodišnjoj konferenciji govoriće se o zaštiti prava potrošača i razvoju održivih proizvoda, o savremenom konceptu upravljanja ljudskim resursima, i primerima dobre prakse u zemlji i inostranstvu. Saznaćemo i koji su doprinosi srpskih kompanija ostvarivanju ciljeva održivog razvoja UN, kakvo je to odgovorno i održivo poslovanje, kao i da li je održivost strateška prednost kompanija.
U panelu “Poslovanje u skladu sa principima održivog razvoja” učestvovaće i Gorana Džudža Jakovljević, Fondacija Novak Đoković, sa kojom smo razgovarali u susret konferenciji:
Na kojim principima i ciljevima se temelji društveno odgovoran rad Fondacije Novak Đoković?
– Mislim da je bolje da govorimo o misiji i viziji Fondacije jer je sve što radimo usmereno na unapredjenje određenog segmenta našeg društva. Konkretno, ranog razvoja dece odnosno poboljšanje uslova u kojima oni odrastaju, uče, stiču nova znanja i postavljaju osnovu za sve druge ne samo obrazovne aktivnosti.
Zbog čega su se Novak Đoković i njegov tim, odlučili da rad Fondacije bude usmeren na decu?
– Iz nekoliko razloga. Prvi je jer u Srbiji ima sve manje dece i ukoliko ne budemo ulagali u njih, postavlja se pitanje kako cemo kao nacija izgledati kroz 20 ili 30 godina. Ko će nas lečiti, obrazovati, voditi, razvijati i da li će. Ulaganje u rani razvoj je vrlo specifična oblast, jer se rezultati vide odmah već tek kroz nekoliko decenija, a neophodno je shvatiti važnost ulaganja. Drugi je naše ubedjenje da svako dete zaslužuje da ima iste uslove i šanse za rani razvoj bez obzira na to gde je i u kojim uslovima rodjeno. Naša Fondacija je do sada uložila blizu 10 miliona evra na različite programe, infrastrukturu, opremanje objekata namenjena predškolskom obrazovanju, obučavala vaspitače jer želimo da što više dece ima jednake šanse u budućnosti.
Koliko je za rad Fondacije značajno to što iza sebe ima nacionalni brend, Novaka Đokovića?
– Izuzetno, jer je to najveći brend naše zemlje. Podsetiću da su Novak i Jelena sa druge strane i najveći donatori fondacije. Sa druge strane mi smo tim koji ima partnerstva sa Svetskom bankom, Unicefom, Centrom za inteaktivnu pedagogiju i trudimo se da programima i radom opravdamo i kvalitet i postojanje.
Kompletan program i način prijave za učešće na konferenciji možete pogledati na zvaničnom sajtu www.color.rs/csrsrbija2017