Home Konferencije CSR Srbija 2017 – Vesna Savić Đukić: Zajedno sa našim partnerima i...

CSR Srbija 2017 – Vesna Savić Đukić: Zajedno sa našim partnerima i donatorima možemo da gradimo bolji svet solidarnosti i pravednosti

1766
0

Color Media Communications i magazin Diplomacy and Commerce već treću godinu za redom organizuju konferenciju posvećenu društveno odgovornom poslovanju.

Konferencija „CSR Srbija 2017“ održaće se 26. maja 2017. u hotelu 88Rooms u Beogradu.

Na ovogodišnjoj konferenciji govoriće se o zaštiti prava potrošača i razvoju održivih proizvoda, o savremenom konceptu upravljanja ljudskim resursima, i primerima dobre prakse u zemlji i inostranstvu. Saznaćemo i koji su doprinosi srpskih kompanija ostvarivanju ciljeva održivog razvoja UN, kakvo je to odgovorno i održivo poslovanje, kao i da li je održivost strateška prednost kompanija.

Prezentaciju “Bankarski sektor za decu Srbije” predstaviće nam Vesna Savić Đukić, šef odseka za saradnju sa privatnim sektorom u UNICEF-u Srbija, sa kojom smo razgovarali u susret konferenciji:

U poslednjih nekoliko meseci, korisnici nekoliko banaka mogu da postanu mesečni donatori UNICEF-a uz potpisivanje trajnog naloga, a da ne odu fizički u banku. Kako je došlo do ovog projekta?

– Radi pospešivanja kulture davanja i solidarnosti u Srbiji, UNICEF je u saradnji sa Udruženjem banaka Srbije i vodećim bankama pokrenuo nekoliko inicijativa koje treba da olakšaju doniranje za programe koje sprovodimo u Srbiji a namenjeni su podršci za svako dete i za porodice. Klijenti Komercijalne banke, Banca Intesa, Societe Generale, Raiffeisen, Telenor banke, Unikredit banke a za neki dan i Vojvodjanske banke, mogu da bez fizičkog odlaska u banku popune zahtev za trajni nalog kod predstavnika UNICEF-a i postanu redovni mesečni donatori. Telenor banka je odnedavno uvela i novu funkcionalnost za svoje klijente koji mogu sami da aktiviraju trajni nalog u korist UNICEF-a putem aplikacije za mobilno bankarstvo i opcije plaćanja računa na klik. Bankarski sektor ima jak razlog da svoje poslovanje i usluge usmeri na ulaganje u decu, jer na taj način ostvaruje jak posredan i neposredan uticaj na zajednicu.

Kakav je odziv korisnika kada je u pitanju ovakva akcija?

– Odziv je dobar i građani koji imaju račune u gore pomentuim bankama se odazivaju pozivu naših saradnika koji predstavljaju rad UNICEF-a i značaj redovne podrške građana. Do sada je trajni nalog potpisalo oko 1,300 pojedinaca koji svojim mesečnim donacijama zajedno sa nama učestvuju u stvaranju boljih uslava za rast i razvoj svakog deteta u Srbiji.

Koliko su nove tehnologije i digitalizacije otvorile nove mogućnosti za pomoć najugroženijima?

– Kao i usvim sferama života, nove tehnologije otvaraju brojne mogućnosti za unapređenje poslovanja. Kada je reč o upotrebi digitalnih kanala u humanitarne svrhe, svedoci smo jako dobrog odziva gradjana za pomoć najugroženijima putem SMSa, i kada je slučaj podrške za pojedince kojima je potrebna urgentna pomoć, kao i u slučajevima kada se radi o pomoći za slučaj vanrednih situacija (kao što je to bio slučaj sa poplavama). UNICEF je takođe, u saradnji sa mobilnim operaterima Telenor, MTS i VIP, a uz podršku Algotech kompanije, napravio posebnu uslugu koja omogućava svim korsnicima da slanjem poruke 100 ili 200 na broj 9656, postanu redovni mesečni donatori. Svojom redovnom podrškom putem ove usluge, naši donatori pokazuju svoju posvećenost stvaranju boljeg sveta za decu u našoj zemlji. Njihov doprinos je znak da zajedno sa nama rade na ostvarenju ciljeva programa koji UNICEF sprovodi u Srbiji.

Ne čemu trenutno radi UNICEF u Srbiji i šta možemo da očekujemo u narednom periodu?

– UNICEF sprovodi petogodišnji program za Srbiju čiji je osnovni cilj da svako dete dobije jednaku šansu da raste i razvija se u skladu sa svojim mogućnostima i da dosegne svoje pune potencijale. Radimo na tome da zdravstvene usluge budu dostupne i kvalitetn za svako dete, da sva deca pohađaju vrtiće, da imaju kvalitetno obrazovanje u inkluzivnim školama i da žive u porodičnom okruženju koje ih podržava. Jedan od fokusa našeg rada u narednom period biće razvoj dece u najranijem detinjstvu. Intervencije za podsticaj razvoja dece u najranijem detinjstvu imaju širok spektar i obuhvataju usluge različitih resora — od vođenja trudnoće i podsticanja dojenja, preko obezbeđivanja materijalne pomoći detetu i porodici do pohađanja vrtića. Zajedno sa našim partnerima i donatorima možemo da gradimo bolji svet solidarnosti i pravednosti, koji štiti najosetljivije i najvrednije što čovešanstvo ima, a to su deca.

Kompletan program i način prijave za učešće na konferenciji možete pogledati na zvaničnom sajtu www.color.rs/csrsrbija2017