Color Media Communications već petu godinu zaredom organizuje konferenciju posvećenu društveno odgovornom poslovanju – CSR Srbija 2019 – Pioniri društvene odgovornosti.
Na ovogodišnjoj konferenciji predstavili su se lideri globalne održivosti u svetu i kod nas. Govorili su o implementaciji cirkularne ekonomije, zašto je ona važna za Srbiju, koji su njeni benefiti. Osim unapređenja ekonomije i mogućnosti stvaranja novih radnih mesta, koncept cirkularne ekonomije je neminovan, jer je ugrađen u evropske propise. Procene su da se uvođenjem cirkularne ekonomije u Srbiji mogu otvoriti nova radna mesta i povećati konkurentnost domaće privrede, naročito u sektoru reciklaže.
Broj kompanija u Srbiji koje integrišu CSR principe u strategiju poslovanja i razvijaju strateške CSR programe iz godine u godinu je sve veći. Teme konferencije bile su kompanije su posvećene ispunjavanju ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija, ekonomsko osnaživanje žena, a od članica Nacionalne asocijacije saznali smo kako doći do čistije Srbije.
Konferenciju su otvorili Brankica Janković, poverenica za zaštitu ravnopravnosti, Robert Čoban presednik Color Press Group i Goran Trivan, ministar za zaštitu životne sredine.
U sklopu konferencije održana je panel diskusija pod nazivom “Lideri društvene odgovornosti: Izazovi za 3. deceniju 21. veka” čiji je moderator bio Dušan Stojković, iz Hemofarma, a na kom su učestvovali: Milica Babić, Vojvođanska banka; Tijana Koprivica, Delta holding; Tanja Skaza, Plastika Skaza, Slovenija i Jovana Tufegdžić, Coca-Cola HBC Srbija.
Konfrenciju su podržale kompanije: Vojvođanska banka, Delta Holding, Unicef Srbija, Telenor fondacija, Aqua Viva, Sigma Kula – Hlorogen, GSK, AMS Osiguranje.
Kako je izgledao prvi panel i o čemu se na njemu govorilo pogledajte na linku ispod: