Home Konferencije CSR Srbija 2019: Pogledajte predstavljanje programa “Naše selo”

CSR Srbija 2019: Pogledajte predstavljanje programa “Naše selo”

1120
0

Color Media Communications već petu godinu zaredom organizuje konferenciju posvećenu društveno odgovornom poslovanju – CSR Srbija 2019 – Pioniri društvene odgovornosti.

Na ovogodišnjoj konferenciji predstavili su se lideri globalne održivosti u svetu i kod nas. Govorili su o implementaciji cirkularne ekonomije, zašto je ona važna za Srbiju, koji su njeni benefiti. Osim unapređenja ekonomije i mogućnosti stvaranja novih radnih mesta, koncept cirkularne ekonomije je neminovan, jer je ugrađen u evropske propise. Procene su da se uvođenjem cirkularne ekonomije u Srbiji mogu otvoriti nova radna mesta i povećati konkurentnost domaće privrede, naročito u sektoru reciklaže.

Broj kompanija u Srbiji koje integrišu CSR principe u strategiju poslovanja i razvijaju strateške CSR programe iz godine u godinu je sve veći. Teme konferencije bile su kompanije su posvećene ispunjavanju ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija, ekonomsko osnaživanje žena, a od članica Nacionalne asocijacije saznali smo kako doći do čistije Srbije.

Konferenciju su otvorili Brankica Janković, poverenica za zaštitu ravnopravnosti, Robert Čoban presednik Color Press Group i Goran Trivan, ministar za zaštitu životne sredine.

Tijana Koprivica, Chief Business Sustainability Officer, Delta Holding predstavila je program “Naše selo” koji obuhvata izradu plana razvoja poljoprivredne proizvodnje na selu vidu: izrade pojedinačnih planova razvoja svakog domaćinstva (izrada plana edukacija, biznis plana, plana finansiranja), organizacije stručnih predavanja i praktične obuke, ali i studijskih putovanja, kao i predavanja koja su od opšteg značaja (o udruživanju, subvencionicanju, apliciranju za projekte), te praćenja poštovanja procedura i standarda rada, izrada plana plasmana proizvoda/kooperacija, unapređenja kvaliteta društvenog života stanovnika sela, obnove objekata od značaja, organizacije kreativnih radionica za meštane, žene, decu i mlade, kao i raznih seoskih proslava.

Konfrenciju su podržale kompanije: Vojvođanska banka, Delta Holding, Unicef Srbija, Telenor fondacija, Aqua Viva, Sigma Kula – Hlorogen, GSK, AMS Osiguranje.

Kako je izgledalo ovo predavanje i o čemu je sve Tijana govorila pogledajte na linku ispod: