Home Konferencije Digital 2017 – Aleksandra Radujko: 200 grama Facebooka, 100 Instagrama i na...

Digital 2017 – Aleksandra Radujko: 200 grama Facebooka, 100 Instagrama i na vrh noža Twitter – te dečije bolesti smo makar pregurali

3411
0

Četvrtu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.

Ovogodišnji – #Digital2017 – trajaće 2 dana – 07. i 08. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.

Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.

Ovogodišnju konferenciju otvoriće prvog dana – Vladan Vukosavljević, ministar kulture i informisanja u Vladi Republike Srbije i Džulija Patriša Fini, ambasadorka Australije u Beogradu, a drugog dana – Branko Ružić, ministar uprave i lokalne samouprave u Vlade Republike Srbije i Alona Fišer-Kam, ambasadorka Izraela u Beogradu

Tokom dva dana u okviru devet panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, budućnosti filma i bioskopa u digitalnom dobu, revolucijama na društvenim mrežama, marketinškoj i medijskoj sceni i njenoj budućnosti, kao i o kriznom komuniciranju, Uberu, gorućim temama IT scene i drugo.

Prvog dana konferencije, 7. septembra, u panelu “Pitch my day: Šta klijenti danas žele i zašto to ne dobijaju” učestvovaće i Aleksandra Radujko, vlasnik i direktor agencije za odnose sa javnošću New Media Team, sa kojom smo razgovarali u susret konferenciji:

Da li su domaći klijenti upoznati sa svim dometima onlajn platformi i znaju kako žele sebe ili svoj brend da predstave?

– Čitava digitalna/online industrija je izuzetno dinamična, novi kanali i alati komunikacije se neprestano pojavljuju, zatim i same platforme unapredjuju svoja rešenja, tako da je veoma izazovno pratiti trendove, domete i moguća rešenja. Rekla bih da se klijenti veoma trude, da prate trendove, u čemu im agencije izuzetno pomažu, što ne znači nužno da su spremni da koriste sve ono što je na raspolaganju. Sa druge strane budžeti koje klijenti usmeravaju na online su značajno veći, ali ponekad ipak nedovoljni za sve što dobar i kvalitetan nastup podrazumeva – kreativni tim, kvalitetnu video produkciju, copywrite, dobre fotografije, timove koji rade analize, strateške planove, koji prate konkurenciju… Uvek naravno ima mesta za napredak, ali smo makar pregurali one dečije bolesti od pre par godina kada smo u šali govorili da klijenti uzimaju 200 grama Facebooka, 100 Instagrama i na vrh noža Twitter.

A, da li imaju poverenja u agencije, u onom smislu da prepuste građenje onlajn imidža spoljnim saradnicima?

– Mi smo tim, i naša saradnja, razmena ideja, različitih uglova mogu dovesti do najboljih rezultata. Uvek smo verovali da je uspeh posledica svega onoga što zajedno sa klijentima razmenimo, uradimo u pravom partnerskom duhu. Naši klijenti veruju agenciji, i imamo sreću da su te saradnje kvalitetne, razvojne, i pomeraju granice i nama i njima ali se konsultujemo, trudimo se da razumemo specifičnost svakog eksternog tima i da usvajamo rešenja oko kojih se usaglasimo. To je uvek pun pogodak.

Da li je Fejsbuk i dalje omiljena platforma klijenata za komuniciranje? Kakvu ulogu danas imaju Instagram, Twitter, Snapchat u Srbiji?

– Instagram je ove godine bio mnogo zastupljeniji, doneo je odlične rezultate u kampanjama u nekoliko različitih industrija koje smo radili. Sa Facebooka su nam pobegli tinejdžeri, pa ih sad jurimo po Youtubeu i Instagrama. Twitter je preuzela politika, pa su se brendovi povukli, a Snapchat se predao kada je krenuo Instastory.

Kakve izazove nosi rad u različitim oblastima – od kampanja za velike brendove do rada sa velikim imenima, poput Novaka Đokovića?

– Izazov smo mi sami. Da budemo bolji, da ideje nas ostave bez daha, pa će onda i klijente. Nije se nikada desilo da nešto za šta smo mi interno zaključili da je fenomenalna ( i ne tako skupa) ideja ili aktivacija, nije istovremeno i klijente oduševila i da nismo radili. Ideja je sve, ali ona ideja koja može da se realizuje jednostavno i baš onako kako izgleda u prezentaciji. Mi imamo naš krug u agenciji, i kada diskutujemo kampanje pratimo da li je ideja popunila kružnicu. Da sve ima početak i kraj. Pripremu i follow up. To je jedina garancija uspeha u koji verujemo.

Program, učesnike, informacije o prijavi i kotizacijama možete pronaći na zvaničnom sajtu www.digital2017.rs