Home Konferencije Digital 2017 – Aleksandra Subotić: Ne vidim sukob interneta i medija. Internet...

Digital 2017 – Aleksandra Subotić: Ne vidim sukob interneta i medija. Internet i mediji su komplementarni

2154
0

Četvrtu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.

Ovogodišnji – #Digital2017 – trajaće 2 dana – 07. i 08. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.

Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.

Ovogodišnju konferenciju otvoriće prvog dana – Vladan Vukosavljević, ministar kulture i informisanja u Vladi Republike Srbije i  Tatjana Matić, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, a drugog dana – Branko Ružić, ministar uprave i lokalne samouprave u Vlade Republike Srbije i Alona Fišer-Kam, ambasadorka Izraela u Beogradu

Tokom dva dana u okviru devet panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, budućnosti filma i bioskopa u digitalnom dobu, revolucijama na društvenim mrežama, marketinškoj i medijskoj sceni i njenoj budućnosti, kao i o kriznom komuniciranju, Uberu, gorućim temama IT scene i drugo.

Prvog dana konferencije, u panelu “Dobro veče, ovo je vest dana za 7. septembar 2022. godine: Kako će izgledati mediji u regionu za pet godina“, učestvovaće i Aleksandra Subotić, CEO United Media i izvršni direktor N1 televizije, sa kojom smo razgovarali u susret konferenciji:

Kako ocenjujete današnju medijsku scenu? Pojedini stručnjaci navode da ima previše medija na ovim prostorima, da li se slažete sa tim?

– Ne mislim da ima previše medija. Pluralizam medija donosi benefit gledaocu. Što više kompetitvnog pristupa za pažnju gledaoca mogućnost za kvalitetnijim medijima na sceni je veća. Takođe, danas je sve više ljudi koji pronalaze svoju sferu zanimanja u malim nišama a raznolikost medija može da im pruži informacije iz različitih oblasti i zadovolji interesovanja najrazilčitijih gledalaca. Druga je stvar kvalitet današnjih medija na našoj sceni i njihova mogućnost da zadrže pažnju gledaoca nisko kvalitetnim sadržajima. Komercijalni model mnogih televizija je nedostatak za kreiranje programskog grida koji bi zadržao pažnju publike.

Večito pitanje već nekoliko godina je da li će internet “zatvoriti” tradicionalne medije. Kako vi to vidite?

– Ne vidim sukob interneta i medija. Internet i mediji su komplementarni, internet je samo način distribucije sadržaja i mediji sa svojim kvalitetnim sadržajima mogu samo da dobiju još veću pokrivenost. To je više zadatak za operatere kako će se prilagoditi novonastalim okolnostima a kako to uspešno može da se prebrodi vidimo iz primera EONa, nove digitalne platforme koja putem interneta omogućava gledaocu da prati svoj omiljeni program bilo gde i na bilo kom uređaju.

Šta je ono što televizije danas mogu da ponude i budu time konkurentne internet platformama?

– Kao što sam rekla, televizije mogu biti deo intrenet platformi. Svakako da razvoj tehnologije donosi bezbroj pogodnosti i opcija u praćenju sadržaja. Ono što je primat na linearnom načinu distribucije su svakako informativni programi, sportski live prenosi, show programi dok na digitalnoj distribuciji mogućnost premotavanja, time shifta, ponovljenog gledanja može da bude interesanto gledaocu.

Program, učesnike, informacije o prijavi i kotizacijama možete pronaći na zvaničnom sajtu www.digital2017.rs, a kotizacije kupiti i putem www.gigstix.com