Home Konferencije Digital 2018: Pratite prenos uživo: Završena je ovogodišnja konferencija “Digital 2018”

Digital 2018: Pratite prenos uživo: Završena je ovogodišnja konferencija “Digital 2018”

90
0

Završen je četvrti i ujedno poslednji panel ovogodišnje konferencije “Digital 2018”. Vidimo se iduće godine!

Za vreme panela publika je glasala, a o ovo su rezultati tablet ankete:

Vreme je za četvrti panel pod nazivom “Ko će ovo da pusti: PR u regionu malih budžeta, dominantne države i medijskog rekete”.

Panelisti će pokušati da odgovore na pitanje kako funkcioniše PR u regionu malih budžeta sa jedne, dominatnog upliva države u finansije ovdašnjih medija sa druge i sveprisutnog medijskog reketa sa druge strane?

Učesnici panela su:

Biljana Stepanović, Nova ekonomija

Danijela Lalić, FTN, Univerzitet u Novom Sadu

Tanja Tatomirović, Microsoft

Marko Mudrinić, Netokracija

Radoje Cerović, psiholog i komunikacijski ekspert

Danijel Koletić, APRIORI World

Moderator panela je Robert Čoban, direktor “Color Media Communications”.

U toku je interesantno predavanje Nenada Milosavljevića sa portala njuz.net na temu “NJUZ u eri fake news-a”.

Nakon panela, trenutak je za case study “Kako je #digital promenio svet. Od društvenih pokreta do obrazovanja” na kojem govori Srđa Popović, izvršni direktor kompanije CANVAS.

 

U toku četvrtog panela publika je glasala, a ovo su rezultati tablet ankete:


Počeo je četvrti panel konferencije pod nazivom “Kontinentalna klima u Panonskoj niziji: Strepnje i nade domaće IT scene”.

Učesnici panela su:

Milan Šolaja, Vojvođanski ICT klaster – VOICT

Mirko Topalski, Eipix Entertainment

Nenad Milanović, Coing

Vukašin Stojkov, Startit

Moderator panela je Jelena Jovanović iz Privredne komore Srbije.

Iskusni panelisti odgovaraju na pitanje koja se tiču problematike srpske IT scene i koliko se situacija razlikuje u susednim zemljama.

Nakon pauze za ručak na redu je četvrti panel konferencije “Digital 2018”.

Sledi pauza za ručak powered by FOX.

 

U toku je prezentacija UNICEF-a “Bezbedan internet za celu porodicu- deca i internet, pametno od početka”, a govori psiholog Darinka Kuzmanović.

Sledi treća prezentacija na temu “Svet digitalnig marketinga- taoci i izbeglice” Branimira Brkljača iz Mokrin House-a.

U toku je prezentacija Dejana Maslikovića iz Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije na temu “Vizija digitalizacije u kulturi”.

Nakon drugog panela sledi prezentacija Vuka Guberinića “Konverzija u 2 klika” iz kompanije Car:Go.

U toku drugog panela publika je glasala, a ovo su rezultati tablet ankete:

Počeo je drugi panel konferencije “Digital 2018” pod nazivom “Snovi i java generacije Z: Upoznajte svoje buduće kupce, ili možda bolje ne…”

Učesnici panela su:

Marija Matić, Direct Media

Matija Protić, Mercator

Andreja Milkić, Leo Burnett

Aleksandar Nikolić, Communis DDB

Predrag Kurčubić, IPSOS

Moderator panela je Milan Vučićević iz grupe “Ničim izazvan”.

Na interesantnom panelu raspravlja se o generacijama rođenim nakon 2004. godine i u koliko su mediji, agencije i proizvođači svesni njihovog načina razmišljanja.

Usledila je pauza za kafu powered by Viasat and Epic Drama.

Tokom prvog panela konferencije publika je glasala, a ovo su rezultati tablet ankete:

U toku je prvi panel konferencije “Digital 2018” pod nazivom “Mandžurijski kandidat: Tržište političkih konsultacija u digitalnom dobu”.

Učesnici panela su:

Miloš Đajić, Centar modernih veština

Darko Buldioski, NewMediaMK

Aleksandra Joksimović, Centar za spoljnu politiku

Krunislav Vidić, Stratego PR

Moderator panela je Dragan Močević iz kompanije Prime Communications.

Panelisti odgovaraju na pitanja kako savetovati gradonačelnike, poslanike, ministre, premijere ili predsednike u eri „fake news“-a i Twitter komunikacije i koji su dobri, a koji katastrofalni primeri prilagođavanja novim trendovima kada je reč o političkom konsaltingu u našem regionu.

Nakon uvoda sledi predstavljanje partnera ovogodišnje konferencije, a to su: FOX, Epic Drama, Viasat World, AMC Network International, Direct Media, Discovery, Telekom Srbija, A1 Telekom Austria Group, AMS Osiguranje, VOX Electronics, CarGo, Smart voda, National Geographic, Thema A canal + Group Company, Ginx Esport TV, Tuborg, Grand Black’n’Easy, Marc Dorcel Group, Playboy TV Channel.

U toku je diskusija Vanje Kovačev, komunikacijskog eksperta i NJ.E. Kati Čabe, ambasadorka Kanade u Srbiji na temu pod nazivom “Toto, I have a feeleng we’re not in Canada anymore”.

Nakon ministra, prisutnima se obratila i NJ.E. Kati Čaba, ambasadorka Kanade u Srbiji.

Digitalna ekonomija u celinu povezuje građane, privatni sektor i državnu upravu. Drago mi je što Srbija prati digitalne trendove, a Kanada je spremna da joj prenese svoja znjanja i iskustva, kao i da je u tome podrži – naglasila je ambasadorka.

Drugi dan konferencije otvara Branko Ružić, ministar državne uprave i lokalne samouprave u Vladi Srbije.

Digitalizacija je jedan od prioriteta Vlade Srbije, a njen uspeh gledamo kroz prizmu zadovoljstva građana i privrednika. Digitalizacija nije samo tehnološki, nego i društveni proces – istakao je ministar.

Konferansije Maja Manojlović ukratko je predstavila teme današnjih panela.

Petu godinu zaredom Color Media Communications organizuje „Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.

Ovogodišnji – #Digital2018 – traje dva dana – 06. i 07. septembra (četvrtak i petak) i okuplja najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.

Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.

Diskusije na konferenciji možete komentarisati i putem Twitter-a koristeći hešteg #Digital2018.

Nakon uspešnog prvog dana, očekuje se otvaranje drugog dana konferencije.

Događaj će ovoriti Branko Ružić, ministar državne uprave i lokalne samouprave u Vladi Republike Srbije i NJ.E. Kati Čaba, ambasadorka Kanade u Srbiji.

Ostavite komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here