Home Konferencije Digital 2018 – predstavljamo vam panel “KO ĆE OVO DA PUSTI: PR...

Digital 2018 – predstavljamo vam panel “KO ĆE OVO DA PUSTI: PR u regionu malih budžeta, dominantne države i medijskog reketa”

1143
0

Petu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.

Ovogodišnji – #Digital2018 – trajaće 2 dana – 06. i 07. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.

Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.

Konferenciju će ove godine prvog dana otvoriti Vladan Vukosavljević, ministar kulture i informisanja, Denis Kif, ambasador Velike Britanije u Srbiji i Tatjana Matić, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, a drugog dana Kati Csaba, ambasadorka Kanade u Srbiji i Branko Ružić, ministar državne uprave i lokalne samouprave u Vladi Srbije.

Predstavljamo vam panel “KO ĆE OVO DA PUSTI: PR U REGIONU MALIH BUDŽETA, DOMINANTNE DRŽAVE I MEDIJSKOG REKETA

Na PRO PR konferenciji na Zlatiboru ove godine povela se žučna diskusija između predstavnika medija sa jedne i PR-agencija i PR-službi u kompanija sa druge strane. Ima li danas u našem regionu “PR-a bez budžeta”. Da li će i najatraktivnija i najzanimljivija priča u kojoj se pominju neki brend ili kompanija – ostati u fioci urednika ako iz advertajzing sektora tog medija dođe informacija – “nemamo sa njima ugovor”. Kako funkcioniše PR u regionu malih budžeta sa jedne, dominatnog upliva države u finansije ovdašnjih medija sa druge i sveprisutnog medijskog reketa sa druge strane?

Slobodan Georgijev, journalist BIRN-a

Danijela Lalić, Fakultet tehničkih nauka, Univerzitet u Novom Sadu

Tanja Tatomirović, Microsoft

Marko Mudrinić, Netokracija

Radoje Cerović, psiholog i komunikacijski ekspert

Danijel Koletić, Apriori World

Tokom dva dana u okviru deset panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, autorskim pravima u digitalnom dobu, kraljevima zabave u regionu, SVOD platformama, E-sportu, generaciji Z, strepnjama i nadama domaće IT scene, 20-godišnjici osnivanja kompanije Google i onome što dolazi iz naših garaža, ali i o greškama, padovima i ponovnim podizanjima uspešnih.

Program, učesnike, informacije o prijavi i kotizacijama možete pronaći na zvaničnom sajtu www.digitalconference.rs