Home Konferencije #Digital2019 – Simon Slonjšak: NEO kombinuje sav sadržaj koji je dostupan i...

#Digital2019 – Simon Slonjšak: NEO kombinuje sav sadržaj koji je dostupan i na inovativan način ga nudi korisniku

851
0

Šestu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital”, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.

Ovogodišnji – #Digital2019 – trajaće 2 dana – 05. i 06. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona, kao i brojne goste iz inostranstva.

Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.

#Digital je konferencija na kojoj učestvuju CEO telekoma u regionu i to je jedini skup koji okuplja prve ljude vodećih operatera: MTS, VIP, Telenor, Deutsche Telekom, Orion, Mtl Bugarska.

Konferenciju otvara Maja Gojković, predsednica Narodne skupštine Republike Srbije, Branko Ružić, ministar uprave i lokalne samouprave u Vladi Republike Srbije, Kyle Scott, ambasador SAD-a u Beogradu, Mateja Norčič-Štamcar, zamenica šefa Delagacije EU u Srbiji, Subrat Batačardži, ambasador Indije u Beogradu.

U susret konferenciji, a u okviru panela “Milje na zaslonu laptopa: Od kreacije do proizvoda – ima li značajnog profita u novim trendovima u plasiranju sadržaja”, razgovarali smo sa Simonom Slonjšakom iz slovenačkog Telekoma.

Šta se na globalnoj sceni promenilo u odnosu na protekle godine, kada je reč o VOD platformi, a šta možemo da očekujemo u 2020?

– U 2020. godini nas očekuje povećan rast korisnika VOD-a ulaskom novih globalnih igrača. Korisnici će imati više izbora, ali i više dilema prilikom odabira.

Koliko je region napredovao u proizvodnji za globalne VOD platforme?

– Mlađe generacije se snažno zalažu za VOD ponudu, isto važi i u region i ostatku sveta. U isto vreme, aplikacije kao što su Youtube, Facebook ili Instagram sa svojim proizvodima oduzimaju deo kolača ostalima.

Po čemu je NEO smart platforma specifična i kako funkcioniše?

– NEO je izgrađen oko korisnika i njegove interakcije sa sadržajem – i glasom. Sadržaj i njegova pretraga u središtu su korisničkog iskustva. Bilo de se radi o klasičnim linearnim kanalima, VOD-u, pametnim domovima, igrama ili kupovini. NEO kombinuje sav sadržaj koji je dostupan i na inovativan način ga nudi korisniku. Moglo bi se reći da klasičan sadržaj transformiše u VOD sadržaj.

Rekli ste da je glas jedan od najmoćnijih alata za interakciju. Kako ste ga implementirali u proizvod i u čemu je njegova moć?

– Ključno je što NEO, koji za sada razume engleski i slovenački jezik, može biti prilagođen za gotovo svaki svetski jezik. U svom razvoju kombinovali smo nekoliko tehnoloških rešenja kako bismo korisniku pružili najbolje moguće iskustvo. Od klasičnog prepoznavanja govora do mašinskog učenja. Čitava NEO platforma se kontroliše putem glasa. Iznad svega, nadahnjujuća pretraga omogućava nam tri puta brži pristup sadržaju.

Na koji način, pri razvijanju novog poslovnog modela, razmišljate o potencijalnim korisnicima?

– Pre svega želimo korisniku da olakašamo obavljanje svakodnevnih obaveza. U današnjem ubrzanom svetu, niko ne želi da gubi vreme, stoga nam NEO omogućava da brzo i lako pristupimo svim funkcijama. Istovremeno korisniku dajemo mogućnost izbora sadržaja koji želi da gleda, bez obzira na to kada i gde.

Detaljniju agendu i način prijave za konferenciju možete pogledati na sajtu: digitalconference.rs