Šestu godinu zaredom, kompanija “Color Media Communciations“, organizuje u Novom Sadu najveću regionalnu konferenciju o hrani i vinu “Moja Kravica Food Talk“.
Ovogodišnja konferencija se održava u Hotelu “Sheraton” u Novom Sadu u petak 8. juna.
Konferenciju će otvoriti Ivan Đoković, potpredsednik Pokrajinske vlade i Sekretar za privredu i turizam, Tanja Miščević, šefica Pregovaračkog tima Srbije sa EU i Nj.E. Alona Fišer Kam, ambasadorka Izraela.
U panelu “Food Communications: Kako nam reklamiraju hranu i zašto im (ne) verujemo” učestvovaće i Dragana Ferlinc, vlasnica firme EuroCatering, sa kojom smo razgovarali u susret konferenciji:
Da li verujemo reklamama u kojima se predstavlja hrana? Da li vam se čini da je u reklama danas sve zdravo/organsko/bezglutensko…?
– Današnji potrošač je u dilemi da li da veruje multinacionalnoj korporaciji koje imaju izgradjene procedure kontrole kvaliteta ili da se prepusti tradicionalnim dobavljačima tj. farmerima koji nemaju takve suptilne standarde. Mi smo često u dilemi da li smemo da verujemo jednima ili drugima. Ipak kada se saberu svi rizici, bolje je uzeti proizvod koji je odradjen po najnovijim tehničkim zahtevima i koji sigurno ima garanciju kvaliteta. Korporacije godinama grade svoju reputaciju i njima je jako važno i da se to održi dugi niz godina, jer je u današnje vreme društvenih mreža i interneta svaka greška brzo dolazi do javnosti i može da uništi reputaciju i zbog toga smatramo da su reklame tj. ono što je obećano u reklami u principu odgovara stvarnosti i istinitosti jer je zalog isuviše velik da bi se uštedeli delići procenta.
Kako steći poverenje mušterija danas kada smo svi na društvenim mrežama?
– Društvene mreže kao mediji su idealna pozicija da bi se složeni tehnološki proces i kontrola kvaliteta objasnili u detalje. Korporacija nije ograničena spotom od 15 sekundi gde treba da objasni suštinu svog proizvoda i njegovu posebnost u odnosu na konkurenciju. Kroz društvene mreže mogu da se stvaraju forumi kroz koje bi se diskutovalo o svim aspektima proizvoda gde bi mogli da se uključe, pored potrošača i blogerski experti , marketinški stručnjaci i druge relevantne profesije. Proizvođači koji su sigurni u svoj proizvod i njegove osobine će iskoristiti mogućnost dijaloga da na transparentan način pokažu i dokažu svoju superiornost.
Koji je po vama ključ dobre komunikacije i promocije hrane?
– Da bi se hrana promovisala neophodno je da se ukaže na nutricionu i zdravstvenu vrednost proizvoda kao i na tehnološki proces kojim bi se dokazala ispravnost supstanci kao i čistoće krajnjih proizvoda. Naravno u tom procesu najuspešnije su one kompanije koje pored demonstriranja karakterističnog proizvoda, zdravlja, koriste i emotivnu komponentu, a to su najčešće deca, porodica i generalno mladi, zdravi i srećni ljudi. U današnje vreme brzih tačnh kvalitetnih i proverljivih informacija, veliki sistemi insistiraju na emociji i to je ono što dovodi do izražene lojalnosti prema brendu i proizvodu. U tim situacijama potrošači su zbog svoje vezanosti spremni i da oproste male greške koje mogu da se pojave kod proizvoda. U budućnosti proces komunikacije i informisannja će se još više ubrzavati gde će biti neophodne i nove tehnike vezivanja potrošača za proizvod.
Detalji pograma i informacije o kotizacijama: