Home Konferencije Održana online konferencija E-COMMERCE REVOLUTION – Transformacija e-trgovine nakon pandemije

Održana online konferencija E-COMMERCE REVOLUTION – Transformacija e-trgovine nakon pandemije

1635
0

Sedma online konferencija u 2020. godini kompanije Color Media Communications, E-COMMERCE REVOLUTION, posvećena online trgovini, održana je danas, 7. jula, sa početkom od 11 časova.

Na otvaranju konferencije govorili su Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe, Dragana Stanić, viceguvernerka Narodne banke Srbije i Predrag Milićević, rukovodilac Sektora marketinga i komunikacija, RNIDS.

Dragana Stanić, viceguvernerka Narodne banke Srbije je istakla:
– Instant plaćanje je najsavremeniji vid plaćanja koji trenutno postoji u svetu Republika Srbija ga je uvela mesec dana pre nego da ga je uvela Evropska Unija.

Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe i organizator događaja je rekao da smo i dalje u srcu perfektne oluje i imamo velike ekonomske posledice.
– Ekonomija i ljudske aktivnosti pokazuju svoju vitalnost  u vremenu pandemije i to na platformama na način na koji možemo da računamo i e-commerce nam u tome pomaže. Ovo je nova realnost i nas i naše dece.

Predrag Milićević, iz RNIDS-a u uvodnom izlaganju je rekao:
– Pravilan poslovan nastup na netu je zapravo priča o poverenju. Ono što je na slici, korisnik mora da veruje da je to ono što kupuje.

Prvi panel sa temom “E-Commerce Metamorphosis – Trendovi, ubrzanje i unapređenje platformi e-trgovine” moderirala je Jovana Dukić Vasić, Head of Research, Smart Plus Research, govornicu su bili: Milica Ratković, Digital Online and D2D Telesales Team Manager, Vip Mobile, Vladimir Đorđević, regionalni direktor kompanije VISA za Jugoistočnu Evropu, Maja Marković, Head od Media, Mercator S i Vladimir Nikolić, osnivač LimundoGrad.

Milica Ratković iz Vip Mobile je istakla:
– Za samo nešto više od mesec dana više od 14.000 ljudi je posetilo Vip virtuelnu prodavnicu i konverzija je odlična jer se upravo tu i završila prodaja, što znači da nije bila samo puka radoznalost da vide o čemu se tu radi.

Vladimir Đorđević iz kompanije VISA je rekao:
– Trudimo se da animiramo trgovce da se uključe u online prodaju. Dajemo im savete kako da naprave dobar sajt, kako da zadrže korisnike koje imaju i da privuku nove korisnike. Trudimo se da im olakšamo upravljanje njihovih biznisa.

Maja Marković, iz kompanije Mercator S, napomenula je:
– E-commerce je ušao na velika vrata i tu je da ostane. Na nama je zadatak da stvorimo novu normalnost u kojoj ćemo moći svi da funkcionišemo. Kako bi ceo proces neometano funkcionisao važna je uloga svakog činioca na tržištu u celokupnom lancu internet prodaje, kao što su svi web shopovi, kurirske službe ili logistika, banke i druge platne institucije, IT kompanije sa svojim rešenjima i unapređenjima postojećih i novih web shopova, kao i mediji čija uloga je ogromna u domenu informisanja i edukovanja javnosti.

Drugi panel “E-Commerce Boom” bio je posvećen razvoju i budućnost e-trgovine u postkovid eri. Panel je moderirao Vladimir Kovač, Next Level Events, na panelu su govorili: Dragana Stanić, viceguverner Narodne Banke Srbije, Zorana Milidrag, predsednica eCommerce Asocijacije Srbije, Darko Jovančić, Digital Group Account Manager, DIRECT MEDIA United Solutions, Nikola Riznić, zamenik generalnog direktora, D-Express i Bojan Pavlović, direktor sektora direktnih kanala AIK Banke.

Bojan Pavlović, iz AIK Banke na konferenciji je rekao:
– Jedina oblast gde možemo očekivati rast je e-commerce. Aik Banka je pokrenula sve što može da olakša proces trgovcima i kupcima. Sama kriza nas je je još više pogurala u digitalnu transformaciju i da sve svoje usluge ponudimo i u online verziji. Kad je u pitanju samo plaćanje karticama, od marta do danas imamo rast poslovanja u odnosu na prethodnu godinu i do 30%.

Darko Jovančić, iz kompanije DIRECT MEDIA United Solutions, napomenuo je da će rast e-commerca da utiče i da unapredi celu industriju oglašavanja.

Nikola Riznić, iz D-Express-a, je istakao:
– Ukupan broj pošiljaka je prvo pao u martu na 50% a već u sledećem mesecu dolazimo do porasta prvo 50% a onda u piku idemo i do 100%. Idemo da automatizujemo ceo proces, idemo ka beskontaktnoj dostavi, razvili smo i sistem paketomat, želimo da ponudimo kvalitet ne kvantitet.

Zorana Milidrag, predsednica eCommerce Asocijacije Srbije istakla je:
– Edukacija je najveća barijera, trgovaca i kupaca. Ljudi imaju strah od nepoznatog i ne žele ni da probaju da kupuju online. Desi se pandemija i dođe situacija da ne mogu ništa drugo da rade i probaju kupovinu online i to nije nikakav bauk već nešto što je lakše od standardne kupovine. 

Ukoliko ste je propustili kompletnu konferenciju možete pogledati na linku: https://www.youtube.com/watch?v=Gpgs0iLGkaw

Događaj su podržale kompanije: Vip Mobile, Visa, Idea online prodavnica i AIK Banka.