Home Konferencije Održana online konferencija “Zima 2022/23 magazina SkiYu”

Održana online konferencija “Zima 2022/23 magazina SkiYu”

1221
0

Olimpinski centar Jahorina u saradnji sa kompanijom Color Media Communications pokrenuo je krajem 2022. prvi luksuzni, regionalni magazin o skijanju – SkiYU, te su čitaoci u mogućnosti da se informišu o ponudama smeštaja, školama skijanja, ski stazama širom regiona, ali i da pročitaju interesantne intervjue sa poznatim licima sadašnje i nekadašnje ski scene.

Kako bismo sumirali utiske o zimskoj sezoni koja je na izmaku organizovali smo konferenciju “Zima 2022/23 magazina SkiYU” i okupili čelne ljude ski-centara i vodećih hotela u regionu. Konferencija je održana u sredu, 5. aprila, sa početkom u 10.00h, a svi zainteresovani gledaoci snimak konferencije mogu pogledati na YouTube kanalu Color Media Communications, ulaskom na link ovde.

Učesnici konferencije bavili su se krucijalnim pitanjima od značaja za sledeću sezonu, kao i analizama sezone koja je na izmaku.

Dejan Ljevnaić, direktor Olimpijskog centra Jahorina u uvodu je istakao da Olimpijski centar Jahorina ima velike planove za narednu sezonu iako je ova bila veoma teška, imajući u vidu toplu zimu i visoke temperature.

Zaključak je veoma jednostavan. Mora da se ulaže u sisiteme za osnežavanje. Iako smo
imali najmoderniji sistem veštačkog osnežavanja, zbog tople zime i visoke temperature nismo mogli da radimo. Što se daljih planova tiče, mi ćemo u saradnji sa Vladom Republike Srpske raditi mnogo velikih infrastrukturnih projekata, a već sada radimo jedan potpuno novi ski-centar Igrište, u blizini opštine Vlasenica gde je u toku izgradnja dve nove staze, to su veliki infrastrukturni radovi i mislim da ćemo sa tim ski-centrom pokrenuti razvoj čitavog tog kraja i zaposliti oko 2000 ljudi. Već sada je veliki broj hotela
interesuje da dođe da investira”.

Ljevnaić je zaključio da je fokus sada na letnjoj sezoni koja te takođe jako važna, kako bi se održao kontinuitet u radu i zadržala radna snaga koja je svakako jedna od važnih tema kada je u pitanju budućnost poslovanja.

Đuro Milošević, direktor Skijališta Crne Gore istakao je da naredne sezone posetioce čekaju nove staze, ali i novi objekti koji će biti atraktivni kako za zimski, tako i za letnji turizam, sve u cilju popularizacije skijanja i boravka na planini.

Utiske o zimskoj sezoni na Zlatiboru imali smo priliku da čujemo od Bojane Božanić, generalne direktorice Gold Gondole Zlatibor.

“Što se tiče same atrakcije Gold Gondola, otkako je otvorena pre dve godine i par meseci, vlada veliko interesovanje. U januaru, negde baš na dvogodišnjicu početka rada, imali smo 500.000 putnika, sada već negde blizu 530.000 ljudi. Mislim da su to veoma značajne brojke. Ono što sam primetila u prethodnom periodu radeći u planinskom centru jeste da centri treba da prestanu da budu zavisni od snega i da planiraju rad za 365 dana sa letnjim sadržajima. Cilj nam je konstantan broj putnika u svim mesecima i trudimo se da kroz dodatrne sadržaje i nove aktivnosti zadržimo stare i pridobijemo nove goste. U

narednom periodu, radićemo na brendiranju lokalnih biznisa, promovisanju streličarstva i drugih sportova na trasi gondole. Fokus je svakako na očuvanju prirode i prirodnih resursa”.

Na konferenciji su učestvovali i Veljko Golijanin, direktor Ski centra Ravna planina i
Aleksandar Prović, direktor hotela Vučko Jahorina. Učesnici su se usaglasili da je razmena iskustava od velikog značaja za poslovanje, te je važno da Srbija, Crna Gora i Bosna i Hercegovina ostanu komplementarni kao ski-centri, jer zajednički mnogo toga mogu da ponude gostima. U prilog tome, zaključak učesnika konferencije je da je pokretanje magazina “SkiYu” dobar početak i osnova koja pre svega doprinosi poboljšalju saradnje regionalnih ski-centara.