U nastavku aktivnosti na promociji ponude za novogodišnje praznike i zimsku sezonu, Nacionalna turistička organizacija Crne Gore u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama, turističkom privredom i Ambasadom Crne Gore u Srbiji, organizovala je i promociju za građane u tržnom centru “Delta City” u Beogradu.
Svi posetioci su bili u prilici da se upoznaju sa bogatom ponudom, cenama i novogodišnjim aranžmanima Bara, Budve, Tivta, Kotora, Herceg Novog i Podgorice. Program za nastupajuće praznike su predstavili i strateški partneri NTO CG hotelske grupe “Budvanska rivijera” i “Montenegro Stars”, a predstavljena je i ponuda za zimsku sezonu Kolašina, Žabljaka, Vučja, Rožaja i Berana.
Posetioci tržnog centra su danas uživali u bogatom zabavnom programu u okviru kojeg su nastupili Leontina Vukomanović i Tijana Dapčević sa horom “Čarolija”, “Unca-unca brass band”, a organizovan je i celodnevni program animacije za najmlađe posetioce – Deda Mraz i podela poklona, bojenje lica, klovn i kabina za slikanje.
U okviru nagradne igre, koja je organizovana u okviru promocije u Beogradu, lokalne turističke organizacije uručile su novogodišnje aranžmane u hotelima “Moskva” u Budvi, “Kalamper” u Baru, “Regent Porto Montenegro” u Tivtu, “Cattaro” u Kotoru, “Vila Kukoljac” u Herceg Novom i “Bestwestern” u Podgorici.
Direktorka Nacionalne turističke organizacije Crne Gore Željka Radak Kukavičić i direktori lokalnih turističkih organizacija pozvali su prisutne da svoje novogodišnje i zimske praznike provedu u Crnoj Gori koja će ih dočekati sa raznovrsnim programom i dobrom zabavom.
Promotivne aktivnosti na tržištu Srbije u narednom periodu biće nastavljene putem medijske kampanje, a slede promocije i na tržištu Albanije, Bosne i Hercegovine, u Dubrovačko neretvanskoj županiji i na domaćem tržištu.