Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić otvorio je jutros konferenciju „Svet u 2021“, koju organizuju „Color Media Communicatons“ i časopis „Diplomacy and Commerce“.
Generalni pokrovitelj događaja je kompanija “Mozzart”, koja je tokom ove godine izdvojila značajna sredstva za podršku zdravstvenom sistemu i ustanovama, a ispred kompanije na konferenciji su učestvovali: Aleksandra Lazarov Đurić, menadžer korporativnih komunikacija kompanije “Mozzart” i Slobodan Prodanović, generalni direktor kompanije „Mozzart“.
Aleksandra Lazarov Đurić, menadžer korporativnih komunikacija kompanije “Mozzart” ovom prilikom je izjavila:
– Kompanija “Mozzart” je domaća kompanija koja je osnovana 2001., a posluje na tri kontinenta – u zemljama Evropske unije, Africi i Južnoj Americi. Sve ideje i akcije koje se odnose na društvenu odgovornosti, nastaju u samom “Mozzartu”, na inicijativu zaposlenih. Ideja humanosti utkana je u sve poslovne procese i uvek se vodimo time da značajno doprinesemo rešavanju problema zajednice u kojoj poslujemo. Kompanija Mozzart kontinuirano realizuje četiri društveno odgovorne akcije, „100 terena za jednu igru“, „Novi dresovi za nove šampione“, „Humanitarni tiket u podne“ i „Stop nasilju nad ženama“. U ovoj izuzetno teškoj godini, akcenat je bio na podršku državi u borbi protiv korona virusa, kroz niz donacija zdravstvenom sistemu Srbije, kako bismo savladali sve izazove u jeku pandemijske krize.
Slobodan Prodanović, generalni direktor kompanije „Mozzart“ istakao je da je još pre globalnog širenja virusa i proglašavanja pandemije u kompaniji “Mozzart” donet akcioni plan za postupanje u slučaju da nastupi kriza.
– U vrlo kratkom roku smo veliki broj zaposlenih organizovali da rade od kuće, obezbedili smo opremu, logističku podršku. Poslovanje je samo u jednom segmentu profitiralo od svega ovoga jer su korisnici počeli više da koriste naše online platforme. Ipak, poslovanje je generalno pretrpelo ogromne štete. Sve ukupno, zbog prekida sportskih takmičenja i zatvaranja uplatnih mesta u jednom trenutku, naš promet je pao za preko 95 odsto. A, kada su uplatna mesta bila otvorena, korisnici nisu imali razlog da dolaze kod nas, jer nije ni bilo sportskih takmičenja.
Konferencija „Svet u 2021“ jedna je od najstarijih konferencija kompanije Color Media Communications i već je postala prepoznatljiva kao događaj koji zatvara tekuću godinu zaključcima o političkom, poslovnom i društvenom ambijentu Srbije i otvara značajna pitanja u narednoj godini.
„The Economist: Svet u 2021“ se održava 15. decembra 2020. U izmenjenom formatu deo se prenosi iz Doma Narodne skupštine Republike Srbije u Beogradu, a deo programa možete pratiti na našem YouTube kanalu:
Kao i svake godine, okupljamo čelne ljude Vlade Srbije, Pokrajinske vlade, ambasadore, ekonomiste i vodeće privrednike iz Srbije i regiona, kao i ličnosti iz društvenog i kulturnog miljea. Cilj konferencije je da se kroz konstruktivan dijalog predstavnika državnih institucija, privrede, diplomatskog kora, kulturnog i javnog života daju mišljenja, analize i osvrti na politički i privredni ambijent, investicionu klimu, kao i na razvoj društva u celini.
Konferenciju su podržali: Mozzart, Ministarstvo za kulturu i informisanje Republike Srbije, Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i spocijalna pitanja Republike Srbije, Evropska investiciona banka, Srbijagas, Coca Cola i NCR.
Više informacija o konferenciji na www.communications.rs/svetu20201