Home Vesti Svetski proizvođač premium kućnih aparata Miele učestvovao na mini sajmu „Dani...

Svetski proizvođač premium kućnih aparata Miele učestvovao na mini sajmu „Dani Nemačke” u Beogradu

2116
0

Mini sajam pod nazivom „Dani Nemačke“ održana je od 17-18. 11. 2017. u UŠĆE shopping centru. Ovu promotivnu manifestaciju već treću godinu organizuju Color Media Communications i Nord Communications u saradnji sa Ambasadom Savezne Republike Nemačke, Nemačko-srpskom privrednom komorom Turističkom organizacijom Nemačke i Goethe institutom u Beogradu.

Jedan od izlagača na ovom mini sajmu je bio i Miele koji je vodeći svetski proizvođač premium kućnih aparata uključujući aparate za kuvanje, pečenje kao i one za kuvanje na pari, rashladne uređaje, aparate za kafu, mašine za pranje posuđa i veša i proizvoda za negu podova. Ovaj asortiman je uvećan za mašine za pranje sudova i mašine za sušenje veša za komercijalnu upotrebu kao i za sredstva za dezinfekciju i sterilizaciju koja se primenjuju u medicinske i laboratorijske svrhe Miele Professional.

Kompanija Miele, osnovana 1899. godine, ima 8 proizvodnih pogona u Nemačkoj, kao i po jedan u Austriji, Češkoj, Kini i Rumuniji. Već četvrtu generaciju nalazi se u porodičnom vlasništvu i zapošljava radnu snagu od oko 18.370 zaposlenih, od kojih 10.350 u Nemačkoj.

Kroz sopstveni lanac prodajnih mesta i kroz distributersku mrežu u gotovo 100 zemalja, brend je rasprostranjen širom sveta. Sedište kompanije se nalazi u Gütersloh/Westphalia, u Nemačkoj.

Za više informacija posetite www.miele.rs

Mini sajam „Dani Nemačke“ su u petak 17.11. 2017. posetiti i počasni gosti: zamenik ambasadora Nemačke Aleksander Jung, Bernd Šnajder, zamenik direktora Goethe instituta u Beogradu, Tijana Đuričić, Regionalni menadžer Turističke organizacije Nemačke, zamenica direktora Nemačko-srpske privredne komore, Doris Danilović, generalni direktor kompanije Miele Zoran Đurić i Milena Kovačević marketing menadžer kompanije Autokomerc koji su se povodom otvaranja ovog mini sajma i obratiti prisutnima.

Šarm božićnih vašara širom nemačkih trgova, šetnja po zavejanim romantičnim dvorcima i obilasci najnovijih postavki muzeja samo su neki od zimskih razloga zašto je #GermanySimpyInspiring! Turistička organizacija Nemačke i Lufthasa ove godine na Danima Nemačke predstavile su samo ono najlepše – jubileje i svetkovine. Nagradni kviz, čokoladne praline, zanimljivi materijali, atraktivni filmovi i uzbudljiv koncert Šumanove i Betovenove muzike Stenvej umetnice Aise Iđiri i benda Panonkrajner upotpunli su ovu predprazničnu vikend atmosferu na najtopliji način.

Pored kupovine u radnjama Ušća posetioci su mogli uživati i u promociji nemačke kulture, jezika i turističke ponude Nemačke uz sjajne sadržaje Turističke organizacije Nemačke, Lufthanse, Goethe instituta, i posetiti štandove Dr. Oetker, Miele, promociju Volkswagen Polo by Autokomerc komision, Wilkinson sword kao i da se informišu o kompaniji Weltex iz Čačka čuvenoj po izradi nemačkih nošnji dirndl koje se nose na Oktoberfestu koje ova domaća kompanija šije ovde a izvozi za Nemačku.

Svi posetioci ovog tržnog centra koji je omiljeno mesto za šoping i nezaboravne trenutke koje nudi sve najbolje na jednom mestu, bili su u prilici da se tokom dva dana upoznaju sa aktuelnom turističkom ponudom Nemačke a klinci su uživali u face painting kao i aktivacijama za porodice za koje je bio zadužen i Dr. Oetker koji je već preko 125 godina sinonim za uživanje u ukusnim poslasticama. Posetioci Ušća su na štandu u prizemlju mogli da saznaju sve i o novo fantastičnnom Volkswagen Polo koji sada ima sportski look kao i posete stand Wilkinson Sword, dobiju poklončiće i informisu se o brendu Wilkinson koji je prograšen za broj 1 u Nemačkoj.

Nemački brend Miele je u mnogim zemljama najpoželjniji brend bele tehnike a u Nemačkoj, na domaćem tržištu, Miele je čak izglasan kao “najbolji brend ikada”.