Home Konferencije CSR Srbija 2017 – Nikola Papak: Velike stvari se mogu postići samo...

CSR Srbija 2017 – Nikola Papak: Velike stvari se mogu postići samo timski i solidarno

2381
0

Color Media Communications i magazin Diplomacy and Commerce već treću godinu za redom organizuju konferenciju posvećenu društveno odgovornom poslovanju.

Konferencija „CSR Srbija 2017“ održaće se 26. maja 2017. u hotelu 88Rooms u Beogradu.

Na ovogodišnjoj konferenciji govoriće se o zaštiti prava potrošača i razvoju održivih proizvoda, o savremenom konceptu upravljanja ljudskim resursima, i primerima dobre prakse u zemlji i inostranstvu. Saznaćemo i koji su doprinosi srpskih kompanija ostvarivanju ciljeva održivog razvoja UN, kakvo je to odgovorno i održivo poslovanje, kao i da li je održivost strateška prednost kompanija.

U panelu “Lideri globalne održivosti u svetu i kod nas” učestvovaće i Nikola Papak, menadžer za korporativne komunikacije internacionalnog trgovinskog lanca Delez Srbija (Ahold Delhaize), sa kojim smo razgovarali u susret konferenciji:

Koji su osnovni principi održivog poslovanja kompanije Delhaize?

– U okviru strategije održivog poslovanja postoje tri oblasti kojima prsitupamo sa posebnom pažnjom, kao i veliki broj inicijativa kojima se svakodnevno trudimo da naše prodavnice kupcima budu dobar komšija i bolje mesto za kupovinu, a sama kompanija bolje mesto za rad svim saradnicima.

Kao lider u oblasti maloprodaje prvenstveno želimo da medju kupcima promovišemo zdraviju ishranu. Cilj je da naše prodavnice svojom širokom ponudom postanu mesto gde je lako napraviti zdraviji izbor u kupovini. Pored toga odgovorno upravljamo viškovima hrane i radimo na velikom broju inicijativa koje imaju za cilj smanjenje ukupne količine otpada. Trudimo se da viškove hrane doniramo, a ukoliko to nije moguće odgovorno recikliramo i svake godine postižemo sve značajnije rezultate u ovoj oblasti. Kao kompanija kojoj su ljudi najvredniji resurs kroz različite inicijative obezbeđujemo inkluzivno i zdravo radno okruženje svim zaposlenima.

Učestvovali ste i pokrenuli mnoge društveno odgovorne kampanje i akcije. Na koji način odlučujete u kom segmentu ćete biti aktivni, s obzirom da ste sarađivali i sa olimpijcima, studentima, različitim udrženjima…?

– Svim temama iz oblasti održivog poslovanja kompanija pristupa strateški. Sa fakultetima imamo kontinuiranu saradnju godinama unazad, a Maxi je pružao podršku najboljim srpskim olimpijcima u poslednjem olimpijskom ciklusu. Najveći smo donator hrane u zemlji i kroz projekat “Pomažemo da imaju i oni koji nemaju” sarađujemo sa više od 70 humanirnih udruženja kojima svakodnevno doniramo voće i povrće. Trudimo se da uvek pomognemo u skladu sa mogućnostima i da ta pomoć stigne do onih kojima je najpotrebija, a veliki broj različitih ciljnih grupa sa kojima sarađujemo samo potvrđuje naše strateško opredeljenje da budemo dobar komšija i kvalitetan partner svima.

Da li smatrate da održivo poslovanje nije povezano samo sa “bogatim” kompanijama i da je za društvenu odgovornost bitnija volja i motivacija?

– Društveno odgovorno aktivnosti su direktno povezane i motivisane prvenstveno željom da nekome pomognete. Nekada se te aktivnosti odnose na donaciju hrane ili novčano sponzorstvo , ali isto tako iza nas je veliki broj akcija u kojima su naše kolege sređivali parkove ili sadili drveće i na taj način doprineli lepšem okruženju za sve nas. Bitno je da kao kompanija budete aktivni na polju društvene odgovornosti i da imate saradnike koji vas u tome podržavaju. Ponosni smo na 12.000 kolega koji su svakodnevno uključeni u društveno odgovorni projekat doniranja voća i povrća, ali i na naše poslovne partnere koji se uvek rado odazivaju kada organizujemo različite humanitarne aktivnosti.

Kako motivišete svoje zaposlene da budu deo ovakvih kampanja?

– Kompanijska kultura koju svakodnevno žive zaposleni promoviše različite vrednosti medju kojima je i brižnost. Trudimo se da putem različitih internih kanala komunikacije predstavimo najbolje primere i da sa zaposlenima u kontinuitetu razgovaramo o tome koliko je važno biti društveno angažovan. Istaknuti srpski humanitarci su često deo naših internih događaja i verujemo da je predstavljanje njihovih priča najbolji način da kod svih razvijete prave vrednosti. Takodje i među našim kolegama je veliki broj onih koji se bave humanitarnim radom, pa su za dobru motivaciju istovremeno bitni i angažovanje kompanije u ovoj oblasti, ali i odgovorni pojedinci svesni da se velike stvari mogu postići samo timski i solidarno.

Kompletan program i način prijave za učešće na konferenciji možete pogledati na zvaničnom sajtu www.color.rs/csrsrbija2017