Petu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.
Ovogodišnji – #Digital2018 – trajaće 2 dana – 06. i 07. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.
Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.
Konferenciju će ove godine prvog dana otvoriti Vladan Vukosavljević, ministar kulture i informisanja, Denis Kif, ambasador Velike Britanije u Srbiji i Tatjana Matić, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, a drugog dana Kati Csaba, ambasadorka Kanade u Srbiji i Branko Ružić, ministar državne uprave i lokalne samouprave u Vladi Srbije.
Nakon svečanog otvaranja, program konferencije počinje panaleom “GDE SMO GODINU DANA POSLE: TRADICIONALNI CEO PANEL TELEKOM LIDERA REGIONA”
Od prve “Digital” konferencije 2014. do danas regionalna ali i globalna telekomunikaciona scena – promenila se gotovo iz korena. U ove četiri godine, dva od tri nacionalna operatera u Srbiji – promenila su vlasničku strukturu. Karlos Slim i America Movil postali su većinski vlasnik Telekoma Austria. Na taj način je Meksiko postao najveći “green-field investitor” u Srbiji, kako to voli da kaže meksički ambasador u Beogradu. Od ove godine i Telenor je promenio vlasnika – investicioni fond PPF iz Češke.
Globalna kretanja, pojava novih igrača, potpuno promenjena struktura prometa i profita telekomunikacionih kompanija uslovili su sasvim nove marketinške, PR i HR strategije. Kako se u novim okolnostima snalaze ovdašnji operateri, šta se promenilo u odnosu na prošlu godina a šta od 2014, kakve promene i izazove očekuju u 2019. – učesnici “Digitala” saznače od govornika u prvom panelu:
– Dejan Ljuština, PwC
– Marek Slačik, PPF grupa (Telenor)
– Slobodan Đinović, Orion
– Predrag Ćulibrk, Telekom Srbija
– Dejan Turk, Vip mobile
Tokom dva dana u okviru deset panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, autorskim pravima u digitalnom dobu, kraljevima zabave u regionu, SVOD platformama, E-sportu, generaciji Z, strepnjama i nadama domaće IT scene, 20-godišnjici osnivanja kompanije Google i onome što dolazi iz naših garaža, ali i o greškama, padovima i ponovnim podizanjima uspešnih.
Program, učesnike, informacije o prijavi i kotizacijama možete pronaći na zvaničnom sajtu www.digitalconference.rs