– Iako su IT u fokusu javnosti već nekoliko godina (uglavnom zbog finansijskih rezultata koji se ostvaruju), i dalje nema dovoljno znanja o tome kako taj sektor funkcioniše i previše je mistifikacije. Milan Šolaja
– Važan je taj prostor koji nam nudi internet. On svakako znači više slobode za nas koji se trudimo da govorimo o važnim stvarima na, hajde da kažem, nekonvencionalan i progresivan način, ali isto tako znači i više slobode da sve što kažemo bude napadnuto od strane onih koji misle drugačije. Sofija Todorović
– Ono što žene ne bi trebalo da dozvole je da ih preplave nepotrebne informacije i da pristanu da žive u instatransparentnom svetu u kom se stalno nešto dešava, a informacije o tome odmah stižu do njih. Lidija Ćulibrk
– Brzina kojom možete poslati političku poruku ogromnom broju ljudi omogućava da se uz minimalne troškove kreira imidž političara, i da prava poruka dopre do birača bez ometanja i bez intepretacije, koju često imamo u mainstream medijima. Stanislava Pak Stanković
– Mladi u Srbiji, a i u regionu, zarobljeni su između prevaziđenih roditelja, tehnološke revolucije i kapitalizma i ne prepoznaju put kojim bi trebalo da krenu. Ne vide vrednost i lepotu znanja i rada i troše svoje vreme koje neće moći da nadoknade. U tim uslovima, odlazak u inostranstvo posle tridesete se nameće kao jedino rešenje. Tomislav Momirović
Zanima vas mišljenje svih panelista? Budite sa nama i ovu šestu godinu na #Digital2019 konferenciji!
Već šestu godinu zaredom Color Media Communications organizuje Digital, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.
Ovogodišnji – #Digital2019 – trajaće 2 dana – 5. i 6. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.
Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.
Konferenciju otvaraju Maja Gojković, predsednica Narodne skupštine Republike Srbije, Branko Ružić, ministar državne uprave i lokalne samouprave, Kajl Skat, ambasador SAD-a u Beogradu, Subrat Batačardži, ambasador Indije u Beogradu i Mateja Norčić Štamcar, zamenica i šefa Delegacije Evropske unije u Republici Srbiji.
Tokom dva dana u okviru panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, o OOH oglašavanju u digitalnom dobu, etici i estetici novog doba, saznaćete koji trendovi nas očekuju u produkciji globalnih kanala i VOD-platformi, pričaćemo o istinama i zabludama o “Tviter zajednici”, digitalnoj ekonomiji i savremenom poslovanju, kriznom komuniciranju u javnoj upravi i mnogim drugim temama!
U toku prvog dana konferencije, a po modelu “jedan na jedan”, svi prisutni moći će da prate intervju novinarke Danice Vučenić sa novinarkom Oljom Bećković. Deo je zamišljen kao svojevrsna retrospektiva: „Utisak nedelje 1991 – 2019″.
– Slava i prokletstvo “Utiska nedelje” je što nikada nije služio interesu bilo čijeg “medijskog pojavljivanja”. Logično je pretpostaviti da su se predstavnici vlasti navikli da se “pojavljuju”. Ni u narednom peridu neće se odazivati na pozive medija gde postoji običaj da se od njih traži da odgovaraju i razgovaraju – rekla je ona u intervjuu pred #Digital2019.
Tradicionalno, konferenciju otvara panel telekomunikacijskih lidera regiona od kojih će neki govoriti šesti put na “Digitalu”, a verujte da imaju šta da kažu i da prenesu različite novine upravo iz vašeg domena interesovanja i profesije. To su: Predrag Ćulibrk, CEO Telekom Srbija, Majk Mišel, CEO Telenor Srbija, Dejan Turk, CEO VIP, Adrian Ježina, CEO Telemach, Slovenia.
Godinama unazad, telekomunikacijski lideri regiona govore o stanju na regionalnoj i globalnoj sceni. Neki od učesnika bili su i te 2014. godine na prvom „Digitalu“. Čini se da su se teme o kojima se tada govorilo potpuno drugačije od izazova koji su danas aktuelni.
Osim promene vlasništva nekih od najvećih igrača na regionalnoj sceni, promenili su se i primarni izvori prihoda, tehnološka rešenja i kompletni biznis-modeli.
Koliko su telekomunikacioni giganti postali deo showbiz scene i političkih utakmica? Gde oni vide sebe u 2020. godini – saznaćemo od učesnika našeg tradicionalnog panela.
Među učesnicima konferencije nalaze se i: Suzana Vasiljević, savetnik za medije predsednika Republike Srbije, Jasmina Stojanov, Nova Communications, Željko Mitrović, Pink International Group, Olja Bećković, autorka emisije „Utisak nedelje“; Stanislava Pak Stanković, bivši savetnik Predsednika Republike Srbije, Vladimir Lučić, Telekom, Ana Martinoli, FDU, Lazar Džamić, predavač i marketing konsultant, Nikola Vrdoljak, WMF, Ivan Lalić, Mikser House, Marija Vicić, McCann Beograd, Dragan Varagić, digital ekspert, Slobodan Georgijev, novinar, Zlatko Crnogorac, producent i novinar, Ksenija Vučić, TV Pink, Bojana Maljević, glumica, Igor Jurić, fondacija „Tijana Jurić“, Olivera Zekić, REM, Zoran Rađen, Marker CRM, Keneči Belusevic, Discovery CEEMCA, Marko Dacić, Fox International, Matije Žermand, Dorcel TV, Simon Slonjšak, Telekom Slovenije i mnogi drugi.
Očekujemo veliki broj gostiju iz inostranstva, tokom oba dana konferencije moguće je organizovati B2B sastanke sa potencijalnim partnerima, a nakon prvog dana organizujemo Dorcel TV 40th Birthday Party na koji su pozvani svi učesnici i gosti konferencije.
Sve detalje o programu i govornicima možete pronaći na linku: digitalconference.rs