Home Konferencije #Digital2019 – Olja Bećković: Slava i prokletstvo “Utiska nedelje” je što nikada...

#Digital2019 – Olja Bećković: Slava i prokletstvo “Utiska nedelje” je što nikada nije služio interesu bilo čijeg “medijskog pojavljivanja”

97
0

Šestu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital”, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.

Ovogodišnji – #Digital2019 – trajaće 2 dana – 05. i 06. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona, kao i brojne goste iz inostranstva.

Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.

#Digital je konferencija na kojoj učestvuju CEO telekoma u regionu i to je jedini skup koji okuplja prve ljude vodećih operatera: MTS, VIP, Telenor, Deutsche Telekom, Orion, Mtl Bugarska.

Konferenciju otvara Maja Gojković, predsednica Narodne skupštine Republike Srbije, Branko Ružić, ministar uprave i lokalne samouprave u Vladi Republike Srbije, Kyle Scott, ambasador SAD-a u Beogradu, Mateja Norčič-Štamcar, zamenica šefa Delagacije EU u Srbiji, Subrat Batačardži, ambasador Indije u Beogradu.

U susret konferenciji, a u okviru panela “jedan na jedan” “Utisak nedelje 1991 – 2019: Olja Bećković”, razgovarali smo sa Oljom Bećković, glumicom, novinarkom i televizijskom voditeljkom.

Tema Vašeg gostovanjana na “Digital” konferenciji je 28 godina “Utiska nedelje”, svakako jedne od najdugovečnijih TV-formi u celom regionu. Ipak, bilo je nekoliko, uglavnom prilično dramatičnih prekida tog kontinuiteta. Kako biste ukratko opisali te faze od 1991. do 1993, (rani Milošević) od 1997. do 2000, (pozni Milošević) od 2000. do 2014. (“Petooktobarska republika” i rani Vučić) i ovu poslednju od aprila 2019?

– Ukratko ste sve odgovorili ovim pitanjem. Vučić je ispravio sve greške svojih prethodnika. Šta Milošević nije ukidao, on je ukinuo. Šta je Tadić dozvoljavao, on je zabranio. Jedina konstanta od 1991-2014. jesu njegova gostovanja u “Utisku” – bilo da je predstavnik opozicije ili vlasti.

U najavi poslednje emisije, pred letnju pauzu, rekli ste kako je nakon iskustva iz 2014. prilično stresno da kažete “Vidimo se u septembru”. Pa, da li se vidimo do kraja ovog meseca?

– Da!

U tehničkom smislu, čini se da se nije mnogo toga promenilo, osim što sada u glasanju učestvuju i gledaoci koji imaju naloge na Twitteru? Međutim, rezultati gledanosti govore da ljudi žele upravo to – telefonska javljanja i dokaz da emisija zaista ide uživo. Hoće li biti nekih promena u tom tehničkom smislu u novoj sezoni?

– Ne! Ne bi bilo fer da neke nove Nebojše iz Beograda ostavim bez prilike za napredak u karijeri.

U ovogodišnjoj prolećnoj sezoni Vaša emsija je često citirana na raznim mestima, pa i u Parlamentu, doduše ne uvek uz pominjanje njenog imena. Kako danas sa ovom distancom od nekoliko meseci gledate na tu “pojavu”?

– To razumem kao dokazni materijal i konačno priznavanje ko je moju emisiju zabranio.

U intervjuu za “Diplomacy& Commerce” pre nekoliko meseci uporedili ste svoju emisiju i pokušaje njenih kopija sa radnjom “Boss” na Ibarskoj magistrali – kojoj sigurno dobro ide, ali se u “Hugo Boss”-u mnogo ne nerviraju oko toga. Međutim, činjenica je da imate problem sa dovođenjem gostiju “sa one strane” u emisiju. Mislite li da će biti nekih promena, bar u narednih šest meseci uoči izbora, kada bi bilo logično zaključiti da je svima u interesu što veći broj medijskih pojavljivanja?

– Slava i prokletstvo “Utiska nedelje” je što nikada nije služio interesu bilo čijeg “medijskog pojavljivanja”. Logično je pretpostaviti da su predstavnici vlasti navikli da se “pojavljuju”, ni u narednom periodu neće se odazivati na pozive medija gde postoji običaj da se od njih traži da odgovaraju i razgovaraju.

Detaljniju agendu i način prijave za konferenciju možete pogledati na sajtu: digitalconference.rs

Ostavite komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here