Petu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima.
Ovogodišnji – #Digital2018 – trajaće 2 dana – 06. i 07. septembra (četvrtak i petak) i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.
Konferencija se održava u Hotelu Metropol u Beogradu.
Konferenciju će ove godine prvog dana otvoriti Vladan Vukosavljević, ministar kulture i informisanja, Denis Kif, ambasador Velike Britanije u Srbiji i Tatjana Matić, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, a drugog dana Kati Csaba, ambasadorka Kanade u Srbiji i Branko Ružić, ministar državne uprave i lokalne samouprave u Vladi Srbije.
Predstavljamo vam panel “DENKERK ILI NORMANDIJA: TRANZICIJA KA ON-DEMAND CONTENT KANALIMA U DIGITALNOM DOBU”
Gde gledate svoju omiljenu seriju? Na klasičnom TV-aparatu u realnom vremenu emitovanja, na on-demant platformama poput Netflix-a ili na piratskim stream ili dowload sajtovima. “Strimujete” ili “skidate” pa gledate u avionu ili na letovanju? Kako su ovdašnji TV-kanali i proizvođači sadržaja odgovorili na ova pitanja koja se svakodnevno postavljaju, posebno među “milenijalcima” i Generacijom Z.
Da li su naši igrači u “Denkerk” poziciji pa se povlače pred cunamijem on-demand sadržaja ili su prešli u fazu “Normandija” pa se iskrcavaju na protivničkom terenu. Šta govori primer hrvatske serije “Novine” koju je otkupio “Netflix” i zašto takvih slučajeva nema više.
Kako ova tranzicija funkcioniše na tržištima velikih globalnih igrača? Na ova i druga pitanja na temu tv-sadržaja i načina njegove konzumacije – pokušaće da daju odgovor učesnici 3. panela na ovogodišnjem “Digitalu”.
– Marijana Vukašinović, Telekom Srbija
– Zoran Rađen, Marker CRM
– Gregory Dorcel, MARC DORCEL Group
– Kenechi Belusevic, Discovery CEEMCA
– Lamija Alećković, Aspida
Tokom dva dana u okviru deset panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, autorskim pravima u digitalnom dobu, kraljevima zabave u regionu, SVOD platformama, E-sportu, generaciji Z, strepnjama i nadama domaće IT scene, 20-godišnjici osnivanja kompanije Google i onome što dolazi iz naših garaža, ali i o greškama, padovima i ponovnim podizanjima uspešnih.
Program, učesnike, informacije o prijavi i kotizacijama možete pronaći na zvaničnom sajtu www.digitalconference.rs